Gjest reisefeber Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg elsker sko, bukse (Zara) og kjoler. Er det dyrt å kjøpe klær der nede? Har de noen klesbutikker som er billig og bra? Kan dere anbefale noen butikker? ( Liker klær fra Vero Moda, Zara f.eks tunika, strikket cardigan etc) og mørke brun vesker, sko. Sko kan ligge rundt fra 200-400 kr. Tusen takk!
Gjest Essie Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 De har mange billigkjeder der borte som er populære blant turister og de lokale; eks. Bershka, Blanco, Pimkie, Lefties, Pull & bear, Stradiavarus..
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Jeg elsker sko, bukse (Zara) og kjoler. Er det dyrt å kjøpe klær der nede? Har de noen klesbutikker som er billig og bra? Kan dere anbefale noen butikker? ( Liker klær fra Vero Moda, Zara f.eks tunika, strikket cardigan etc) og mørke brun vesker, sko. Sko kan ligge rundt fra 200-400 kr. Tusen takk! jeg handlet nesten bare på Zara sist jeg var i Barcelona :-) Kikket i de andre kjedebutikkene også, men ble ikke så imponert over de egentlig - synes Zara har utrolig mye fint, så da holdt jeg meg til det. Zara er billigere enn her hjemme, og har bedre utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå