Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg har møtt dama mi på nettet, og skal si det til mora mi. Har ikke lyst at hun skal vite at jeg driver å dater via nettet, hun er overbeskyttende og masete. Jeg er 17 år. Dama mi vil ikke at vi skal lyve, men kan vi si noe midt i mellom, uten at hun skjønner at det er vi a sjekkesteder vi har truffet hverandre? Første daten var da vi tok en kaffe, kan vi kombinere nett og kaffe på en måte som gjør at det ikke blir direkte kun via nettet?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg kan ikke skjønne at moren din har noe krav på å få vite detaljert hvordan du har truffet jenta du er sammen med! Bare si dere har møtt hverandre via bekjente, enkelt og greit. Noe mer behøver ikke din mor å vite. Gutter på din alder har ofte nye kjærester annenhver måned, så kan ikke skjønne at foreldre driver og blander seg så mye opp i dette...
Queen B Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg kan ikke skjønne at moren din har noe krav på å få vite detaljert hvordan du har truffet jenta du er sammen med! Bare si dere har møtt hverandre via bekjente, enkelt og greit. Noe mer behøver ikke din mor å vite. Gutter på din alder har ofte nye kjærester annenhver måned, så kan ikke skjønne at foreldre driver og blander seg så mye opp i dette... Jeg støtter dette innlegget! Husk at mange foreldre av litt eldre generasjon (snakker for meg selv-sånn er mine foreldre!), er å treffe noen via "kontaktannonser" ikke helt stuerent. I deres øyne var det absolutt siste utvei og man var desperat! Endret 19. august 2009 av Queen B
Helen Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg støtter dette innlegget! Husk at mange foreldre av litt eldre generasjon (snakker for meg selv-sånn er mine foreldre!), er å treffe noen via "kontaktannonser" ikke helt stuerent. I deres øyne var det absolutt siste utvei og man var desperat! Hvor gamle foreldre kan egentlig en 17-åring ha? Jeg traff min samboer via nettet. Han er over 40 og har barn i tenårene.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Løsriv deg mer fra foreldrene dine. De er for kontrollerende og prøver å bestemme hva du skal mene. Mao så skal du lyve så det griner etter til dem, de fortjener ikke bedre.
Gjest gjestn Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 kombinere nett og kaffe Si dere var på nettcafé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå