Gå til innhold

Vil så gjerne..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har et supert forhold, har aldri opplevd å klaffe så godt sammen med noen som vi to gjør.

Alt er fint, helt til det kommer til det seksuelle.

Jeg vil så gjerne, og han vil, at vi skal utforske og prøve nye ting sammen, men jeg får ikke meg selv til å tørre.

Jeg skjemmes over kroppen min og er redd for å gjøre "feil", noe som gjør at vi alltid havner i misjonæren etter litt småkosing. Noe som både jeg og han synes er veldig ensidig og kjedelig.

Når jeg fantaserer ser jeg foran meg både suging, slikking og mange andre stillinger, men min selvfølelse kommer i veien for at dette skal kunne gjennomføres.

Hva kan jeg gjøre for å komme over meg selv, slik at vi også kan få et bra forhold på dette planet..?

Han er veldig snill og tålmodig med meg når jeg sier at jeg trenger tid for å kunne komme igang. Men nå har det gått et halvt år, å vi/jeg har ikke kommet noen vei.

Trenger hjelp, vil så gjerne overraske ham en dag med noe nytt. :frown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har hatt perioder selv der f. eks sex me lyset på ikke kom på tale pga dårlig selvtillit og selvfølelse.

Får jeg spørre hva du har gjort for å komme over det selv?

Det jeg har gjort for å komme over problemet, er rett og slett å ta et lite skritt om gangen. For eksempel gikk jeg til innkjøp av sexy undertøy for første gang for ikke mer enn et par uker siden. Det er èn barriere. Neste steg var å ta det på, kun for meg selv, og betrakte meg selv i speilet med undertøyet på. Det er kjempeviktig her at du finner noe som du selv føler deg vel i. Neste steg kan være å vise deg for kjæresten, og øve deg på å ta til deg den beundringen han garantert vil vise for kroppen din. Med bedre selvfølelse kommer bedre selvtillit, og kanskje du klarer å utfordre deg selv i senga også.

En annen ting du kan gjøre er å gå på utforskningsferd på kjæresten sin kropp, og be ham om at han skal si hva han liker at du gjør mens du gjør det. Ta på ham, se på ansiktet hans og merk deg forskjellige ansiktsuttrykk, kjenn hvordan kroppen hans reagerer ved forskjellige berøringer.

Det aller viktigste er at du tar det i ditt eget tempo, men ikke la det bli en unnskyldning for å ikke prøve. Du må gi deg selv utfordringer som du kan klare å ta, for er utfordringen for stor så vil du gi opp, og selvtillitten vil trykkes enda mer ned.

Masse lykke til, og bare spør hvis det er noe mer du lurer på :)

Skrevet
Heisann.

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har hatt perioder selv der f. eks sex me lyset på ikke kom på tale pga dårlig selvtillit og selvfølelse.

Får jeg spørre hva du har gjort for å komme over det selv?

Vell, som sagt så går det bare i misjonæren her hos oss, så det å ha lyset på eller av har ikke vært noe problem.

Er veldig påpasselig med at han holder seg oppe i ansiktsregion med sitt ansikt så han ikke ser resten av meg.

Dessuten innbiller jeg meg at når man ligger, så vil jeg se "flatere" ut enn når jeg står/sitter.

Er bare redd for at han skal synes at jeg burde kunne bedre, at det jeg gjør på ham ikke skal bli så bra som han forestiller seg. Og da hjelper det ikke at han sier at alt jeg gjør er godt, da virker det bare som om han later som.

Nei, får vell gjøre som du sier å ta litt av gangen. Syns jo synd i typen som må ha dønn kjedelig sex og ikke engang får se på dama si..

Skrevet
Vell, som sagt så går det bare i misjonæren her hos oss, så det å ha lyset på eller av har ikke vært noe problem.

Er veldig påpasselig med at han holder seg oppe i ansiktsregion med sitt ansikt så han ikke ser resten av meg.

Dessuten innbiller jeg meg at når man ligger, så vil jeg se "flatere" ut enn når jeg står/sitter.

Er bare redd for at han skal synes at jeg burde kunne bedre, at det jeg gjør på ham ikke skal bli så bra som han forestiller seg. Og da hjelper det ikke at han sier at alt jeg gjør er godt, da virker det bare som om han later som.

Nei, får vell gjøre som du sier å ta litt av gangen. Syns jo synd i typen som må ha dønn kjedelig sex og ikke engang får se på dama si..

Jeg forstår det! Det er ikke noe gøy å slite med slikt til en så stor grad at det går utover sexlivet.

Kanskje etter en stund så kan du la han sakte men sikkert få gå på oppdagelsesferd hos deg? Da får han en mulighet til å fortelle deg alt han elsker med kroppen din, og du får høre fra ham at du er bra nok, for det er jeg helt sikker på at du er :) Kanskje du må gjøre noen selvtillitsøvelser helt på egen hånd, helt ute av den seksuelle konteksten, og kanskje det igjen vil farge over i senga : )

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så trist at du føler det sånn! Kjæresten din syns garantert at du er den deiligste han vet om, uansett hvordan kroppen din ser ut. (og den er sikkert ikke så ille som du tror ;) )

Hvis ikke han syns du er deilig, ville han sikkert ikke vært sammen med deg, langt mindre hatt sex med deg.

Selv har jeg noen kilo for mye, masse strekkmerker og cellulitter, puppene er ikke lenger like høyt oppe som de en gang var heller. Men kjæresten min nyter meg og kroppen min. Og det er mye fordi jeg klarer å slippe meg løs sammen med han. Jeg driter i alt som ikke er perfekt, og lar meg rive med av alt det som er deilig sammen med han.

Prøv å pushe noen grenser for deg selv. Begynn i det små. Du trenger ikke turne i taklampa første gangen, men prøv deg med en annen stilling en liten stund, så skal du se at det ikke er så farlig som du tror. Så kan du prøve å utvide litt etter litt. Helt til du blir så trygg at du kommer fullstendig over alle hang-ups`ene dine.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...