Malou Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg tar stiklinger fra mine store lavendler som jeg har ute i hagen? Noe sier meg at jeg en gang har hørt noe med under det tredje et eller annet, men jeg er særdeles usikker. Noen spesiell tid på året, før/etter blomstring/avblomstring etc? Håper noen kan hjelpe! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. august 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg fant svar selv. Limer inn linken hvis noen andre skulle lure på det samme. Lavendelstiklinger Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2003 He he... Jeg bruker KG på min egen måte. Jeg stiller både spørsmålene og kommer med svarene. Snakk om splittet personlighet. Her skriver jeg også det tredje innlegg i en tråd som kun meg selv deltar i. :o Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 He he... Jeg bruker KG på min egen måte. Jeg stiller både spørsmålene og kommer med svarene. Snakk om splittet personlighet. Her skriver jeg også det tredje innlegg i en tråd som kun meg selv deltar i. :o Jennifer I fykt for å ødelegge tråden din takk for tipset, jeg lurte faktisk på dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2003 Helt i orden Kreps! Er litt lettet for at noen andre enn meg selv deltar jeg, begynte å bli litt ensomt her. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. august 2003 #6 Del Skrevet 7. august 2003 :D Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå