iingvild Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Hei, sliter med min nye LCD skjerm, håper noen kan hjelpe! Har nettopp kjøpt ny skjerm og skjermkort med digital utgang. Funka fint, intill den sto på i tre timer uten at jeg brukte den i går kveld. Nå kommer bare melidng om at det ikke er noe signal til skjermen. :cry: Noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Utstyret er jo helt nytt og sto helt stille, hva galt kan ha skjedd? :-? Ingvild
Gjest Lea Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Den har ikke bare gått i hvilemodus da? Restart PC-en og skjermen og se om det går bedre da.
iingvild Skrevet 7. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2003 hei, dette skjedde i går kveld, prøvde først å skru av og på skjermen, samme resultat, prøvde å skru på datan på nytt, men ikke noen forandring. Virker som datan er "normal". :cry: Ingvild
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Ta ut kabelen mellom PC/skjerm, og sett den i igjen (veldig godt!!!). Ellers tror jeg at jeg ville tatt en liten telefon til de jeg har kjøpt den av
iingvild Skrevet 7. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2003 hm... ja, må nok nesten det, men får ikke ut kablen som sitter i skjermen heller, hehe... har koblet med snalog kabel, og det virker, så da må det nesten være kablen det er noe i veien med!! I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå