Gå til innhold

Til alle damene,

Fremhevede innlegg

Gjest No wonder woman
Skrevet
Jeg tror dette er et tulleinnlegg fra en såpass ung gutt at han ikke har lært rettskrivning engang. Hvis det faktisk er reelt, trenger du, Roar, å arbeide med deg selv og dine holdninger.

Det tenkte jeg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skifter bh annenhver dag. Truse og sokker hver dag.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hei jeg lurte på en ting, hvor ofte skiffter dere bh?

jeg har en dame som bare skiffter to ganger i uka , er det normalt?

hvordan fortelle hun på en fin måte, om å gjøre det litt oftere,

på forhond takk for svar,

mvh roar

Oj, oj, oj!

mvh gjestdeluxe

:)

Skrevet

Hysterisk morsom tråd! :ler:

Venter på flere innlegg fra Roar :)

Skrevet

Roaaaar hvor eeer du? :popcorn:

Skrevet

Skifter BH 1-2 ganger i uka. Synes i grunnen ikke de er skitne/svette da en gang... BH-en er vel det plagget som blir minst skittent på hele kroppen, spør du meg.

Skrevet

Jeg har tre og tre like BH er jeg. Ingen ser at jeg skifter med mindre jeg bytter til den andre fargen.

Der ble du lurt!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Skifter BH 1-2 ganger i uka. Synes i grunnen ikke de er skitne/svette da en gang... BH-en er vel det plagget som blir minst skittent på hele kroppen, spør du meg.

Enig, BH en får jo omtrent ikke svette på seg i det hele tatt. Jeg vet ikke hvor mange dager jeg bruker en BH, for jeg har flere jeg skifter mellom, men jeg vasker de ikke mellom hver gang jeg bruker de. Tar de hvite sammen med hvitvasken, svarte sammen med svartvasken osv.

Skrevet
skjorte/genser turse/sokker vær dag, dama lukter ikke vondt, men jeg mister lysta på hun når hun ikke har skifta på en dag, hun kan gå med samme topp i helle to til tre dager,jeg sveter normalt

Enten så er du useriøs i innleggene dine eller så er du umåtelig sær.

Så du er så perfekt, du da..som skifter tøy hver dag! Hvem vasker de da? damen?

Om du altså skifter tøy hver dag, må det jo være en eller annen grunn til det..

Gjest Gjest_roar_*
Skrevet

Jeg må bytte tøy vær dag. for jeg er veldig sexy, å damene må like meg,jeg er gentel mann skjønner dere, jeg vasker mitt eget tøy, å dama sitt tøy, jeg vil ikke blade mitt tøy med hennes,

en må virke pen å rein, når en er på byen, for å sjekke opp damer, men det vet jo ikke , dama mi noe om, er så greit å kome hjem til middag å hun holder huset i orden, derfor jeg er sammen med henne, sån som alle andre mannfolk gjør, har en hjeme å steller + sex, så går en på byen å får mere sex

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg må bytte tøy vær dag. for jeg er veldig sexy, å damene må like meg,jeg er gentel mann skjønner dere, jeg vasker mitt eget tøy, å dama sitt tøy, jeg vil ikke blade mitt tøy med hennes,

en må virke pen å rein, når en er på byen, for å sjekke opp damer, men det vet jo ikke , dama mi noe om, er så greit å kome hjem til middag å hun holder huset i orden, derfor jeg er sammen med henne, sån som alle andre mannfolk gjør, har en hjeme å steller + sex, så går en på byen å får mere sex

Dette er bare tull og fjas er jeg sikker på, av en som vil ha oppmerksomhet og sitter og ler av alle som gidder å svare!

Gjest gjest  roar
Skrevet

Nei jeg mener det, er helt sant det, hvorfor tror dere ikke på meg,? er jeg så unormal da?

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg bytter stort sett bh hver dag, fordi forskjellige bher passer under ulike klær. Men da vasker jeg de jo ikke etter hver gang, jeg er igrunn ganske dårlig på å vaske bher, gjør det kanskje en gang i måneden eller noe sånt. Men føler ikke at det er så ille, da jeg bruker mange bher kanskje bare et par ganger.

Skrevet

jeg bytter bh to - tre ganger i uka, synest det holder, vist jeg har svettet mye, etter tur heller trening, bytter jeg jo så klart

Gjest Eurodice
Skrevet

Det du skriver her, er én grunn til at jeg tror du bare finner på alt. "Alle andre mannfolk" holder ikke kjæresten sin som hushjelp og tømmestasjon hjemme, mens de selv flyr på byen.

Det er ikke lett å forstå det du skriver, du skriver elendig. Det er mulig du har dysleksi. Men uansett, jeg synes ikke du virker særlig oppegående og lurer på hva slags damer som finner deg interessant, hvis det skulle være noe sannhet i det du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...