Gjest Gjest_roar_* Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei jeg lurte på en ting, hvor ofte skiffter dere bh? jeg har en dame som bare skiffter to ganger i uka , er det normalt? hvordan fortelle hun på en fin måte, om å gjøre det litt oftere, på forhond takk for svar, mvh roar
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg skifter et par-tre ganger i uken, avhengig av hvor svett jeg er blitt. Om sommeren skifter jeg oftere, kanskje hver dag om det er virkelig varmt. Hvorfor vil du at hun skal skifte oftere da? Lukter hun vondt? Det går helt fint an å bruke bh-er flere dager, på samme måte som det går helt fint an å bruke den samme toppen flere dager, så lenge man ikke svetter veldig mye.
Gjest Gjest_roar_* Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 jeg synest bher må skifftest som en skiftter truse, er jo trosalt under tøy da
Xtra_lilje Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 to - tre ganger i uken. bytter alltid til sportsbh ved trening/fysisk aktivitet (unntatt sex da )
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 jeg synest bher må skifftest som en skiftter truse, er jo trosalt under tøy da Nå befinner bh'en seg på et helt annet sted på kroppen enn hva trusen gjør Det er slettes ikke nødvendig å skifte bh like ofte som man skifter truse. Bruker du skjorter bare én gang før de hives til vask? Skjorten din dekker jo samme område som bh'en min gjør. Jeg svetter ikke mer på puppene enn jeg gjør på leggene eller magen, så det er ikke grunn til å skifte bh oftere enn jeg skifter bluse eller jeans.
Teriyaki Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Hadde jeg hatt råd til å kjøpe 6-7-8 bh'er, så skulle jeg jammen meg skiftet hver dag. Men her blir det ikke mer enn to-tre ganger i uken. Skifter topp oftere enn bh.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Truser må skiftes hver dag fordi de blir fulle av allskens bakterier fra underliv og endetarm. Sokker bør skiftes hver dag ettersom de fleste av oss får illeluktende fotsvette når føttene plasseres i tette sko. Bh'er derimot er blir ikke svettere enn topper og bukser. Faktisk blir bh'ene mine mindre svett enn toppene, siden svette fra armhulene blir fanget opp av toppen og ikke renner ned på bh'en. Jeg skifter derfor ikke bh oftere enn 2-3 ganger i uken. Har egne treningsbher til trening.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Hvor ofte skifter du t-skjorte/genser roar? Jeg bytter truse og sokker hver dag. Har jeg bare ruslet hjemm og ikke blitt svett på bena bruker jeg sokkene i 2 dager. BH bytter jeg etter 3-4 dager. På sommern når det er veldig varmt på jobb bytter jeg hver eller annenhver dag.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 vær dag skifter jeg tøy Om du bare bruker tøyet én gang før du hiver det til vask er du ikke særlig økonomisk eller miljøvennlig. Svetter du unormalt mye siden du er nødt til å vaske bukser og skjorter etter bare en gangs bruk?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Hvor ofte TS skifter tøy, er opp til han selv. At han ikke er særlig miljøbevisst eller økonomisk, spiller nok ingen rolle for han. Hvor ofte dama til TS skifter tøy, må bli opp til henne. Så lenge hun ikke lukter vondt, regner jeg med at hun har normal hygiene. Jeg skifter bh 1-2 ganger i uka.
Gjest Gjest_roar_* Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 skjorte/genser turse/sokker vær dag, dama lukter ikke vondt, men jeg mister lysta på hun når hun ikke har skifta på en dag, hun kan gå med samme topp i helle to til tre dager,jeg sveter normalt
Gjest idiot Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 skjorte/genser turse/sokker vær dag, dama lukter ikke vondt, men jeg mister lysta på hun når hun ikke har skifta på en dag, hun kan gå med samme topp i helle to til tre dager,jeg sveter normalt Hvis jeg hadde vært damen ville ikke jeg ha vært sammen med deg. Herregud, bryr du deg bare om klær eller? Trodde det var personligheten som telte jeg da.
Gjest Gjest_roar_* Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 Tror nok de fleste gutta er enige med meg, personligheten, teller minst, tøy å utsendee mest, vist hun ikke forandre seg, så er det over å ut,
HulaHoop Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 (endret) Tror nok de fleste gutta er enige med meg, personligheten, teller minst, tøy å utsendee mest, vist hun ikke forandre seg, så er det over å ut, Dette sier mer om deg enn henne. Endret 18. august 2009 av HulaHoop
Gjest Ninni Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 I alle dager da Lettere besatt av tøyskifting?
Gjest gjest roar Skrevet 18. august 2009 #18 Skrevet 18. august 2009 hvor ofte skifter din partner tøy da?
Gjest Ninni Skrevet 18. august 2009 #19 Skrevet 18. august 2009 Er jente, og singel. Dog ikke grunnet mangel på tøyskifte hos partner... Skifter selv BH to-tre ganger i uka. Det finnes absolutt ingen hygenisk grunn til å skulle skifte BH hver dag. Blir som å si at en nybakt mor er nødt til å vaske puppene med varmt vann og såpe før ammer. Men, om du vil se kjæresten din i mer sexy undertøy, så finn noe i hennes størrelse og hint litt da
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2009 #20 Skrevet 18. august 2009 skjorte/genser turse/sokker vær dag, dama lukter ikke vondt, men jeg mister lysta på hun når hun ikke har skifta på en dag, hun kan gå med samme topp i helle to til tre dager,jeg sveter normalt Jeg tror dette er et tulleinnlegg fra en såpass ung gutt at han ikke har lært rettskrivning engang. Hvis det faktisk er reelt, trenger du, Roar, å arbeide med deg selv og dine holdninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå