Gjest Utlogget nå Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg møtte faktisk kjæresten min på sukker.no for et års tid tilbake, han var den første jeg hadde møtt over internett, men han har møtt endel fler jenter der før. Nå vi etter en tid ble sammen, så fjernet han sin profil, jeg hadde helt glemt min, men var på vei inn på profilen hans for å skrive en melding til han, men ser nå at han ikke er medlem lenger. Det er vel ca 4-5 mnd siden han fjernet den hvis ikke hukommelsen spiller meg et puss..! I forrige uke, så får jeg en tekstmelding av en god venninne av meg som komisk nok hadde hatt høyt matchtall med min kjære, og sier at han ligger ute på sukker enda.. For meg så er ikke det noe stort problem, men jeg blir kansje litt nysgjerrig hvorfor han er der inne, plager meg ikke at han mailer med damer eller noe som han ble kjent med inne der.. Men han sier da at han skulle bare inn der for å sjekke en gang for ikke så lenge siden om profilen hans var blitt slettet der inne, og at den var der like hel som før. Jeg får låne min venninner passord og brukernavn og går inn på han, og der var det bildet av han og at han har vært logget på denne uken.. Han må jo ha aktivert den profilen sin og gjort seg synlig for andre igjen etter at han først deaktiverte den? Han ble småirritert pga virket som jeg skulle ta han for utroskap eller noe, og det stemmer ikke overhodet. Jeg bare var nysgjerrig og lurte på hva og hvorfor han hadde aktivert profilen sin. Det eneste som irriterer meg litt nå er at han løy om det når jeg spurte han... (ang det med slettinga av profilen) Og så nevner han i en annen setning hvor mye skade han får gjort der inne som gratisbruker da man ikke får snakket med så veldig mange, han har heller ikke møtt noen, noe som jeg heller ikke tror pga tidsmangel...
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg møtte faktisk kjæresten min på sukker.no for et års tid tilbake, han var den første jeg hadde møtt over internett, men han har møtt endel fler jenter der før. Nå vi etter en tid ble sammen, så fjernet han sin profil, jeg hadde helt glemt min, men var på vei inn på profilen hans for å skrive en melding til han, men ser nå at han ikke er medlem lenger. Det er vel ca 4-5 mnd siden han fjernet den hvis ikke hukommelsen spiller meg et puss..! I forrige uke, så får jeg en tekstmelding av en god venninne av meg som komisk nok hadde hatt høyt matchtall med min kjære, og sier at han ligger ute på sukker enda.. For meg så er ikke det noe stort problem, men jeg blir kansje litt nysgjerrig hvorfor han er der inne, plager meg ikke at han mailer med damer eller noe som han ble kjent med inne der.. Men han sier da at han skulle bare inn der for å sjekke en gang for ikke så lenge siden om profilen hans var blitt slettet der inne, og at den var der like hel som før. Jeg får låne min venninner passord og brukernavn og går inn på han, og der var det bildet av han og at han har vært logget på denne uken.. Han må jo ha aktivert den profilen sin og gjort seg synlig for andre igjen etter at han først deaktiverte den? Han ble småirritert pga virket som jeg skulle ta han for utroskap eller noe, og det stemmer ikke overhodet. Jeg bare var nysgjerrig og lurte på hva og hvorfor han hadde aktivert profilen sin. Det eneste som irriterer meg litt nå er at han løy om det når jeg spurte han... (ang det med slettinga av profilen) Og så nevner han i en annen setning hvor mye skade han får gjort der inne som gratisbruker da man ikke får snakket med så veldig mange, han har heller ikke møtt noen, noe som jeg heller ikke tror pga tidsmangel... Ding Dong! Ringer det ikke en bjelle? Vakkert hode men ingen hjemme spør du meg.....................
Gjest Utlogget ts Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Ding Dong! Ringer det ikke en bjelle? Vakkert hode men ingen hjemme spør du meg..................... Gå litt nærmere inn på hva du mener da? Minn kjære er en ærlig og oppriktig mann, og jeg vet at han ville ikke vært utro rett og slett... eneste som gnager meg her, er at han løy om hvorfor han plutselig ble aktivert der inne og at han ikke skjønte hvordan. Og at når han først har deaktivert kontoen, så ser jeg ikke vitsen med å åpne den igjen....
leirbål Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Gå litt nærmere inn på hva du mener da? Minn kjære er en ærlig og oppriktig mann, og jeg vet at han ville ikke vært utro rett og slett... eneste som gnager meg her, er at han løy om hvorfor han plutselig ble aktivert der inne og at han ikke skjønte hvordan. Og at når han først har deaktivert kontoen, så ser jeg ikke vitsen med å åpne den igjen.... Er han så ærlig og oppriktig når han lyver om noe sånt? Og han løy jo ikke bare en gang. Jeg ville ikke funnet meg i det. Som jeg ser det er det ikke langt fra å gjenåpne en sjekkeprofil, og snakke med andre damer der, til å være utro. Så at han ikke har tid til å være utro, eller ikke har sjansen siden han kun har gratisprofil, ville jeg tatt med en stor klype salt.
Glitnir Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Tja, ingen av oss kan vite hvorfor han løy, så det må du jo nesten spørre ham om. Det kan være uskyldig nok - ren nysgjerrighet på om noen han kjente var på sukker - eller det kan være at han ville finne noen å være utro med. Eller alt imellom der. Men jeg personlig blir veldig skeptisk av løgn, uansett hvor uskyldig den måtte være, ikke minst fordi det skaper usikkerhet om tillit/hva det vil lyves om neste gang.
BlackAcid Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg har hatt profil på et lignende nettsted en gang i tiden. Jeg sletta min profil, men fikk beskjed av en bekjent at etter en tid hadde den dukket opp igjen helt ut av det blå..
leirbål Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Ja, men her har kjæresten innrømmet å ha aktivert profilen, og at han snakker med andre damer der. Så det blir ikke helt det samme.
Xtra_lilje Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Dette har jeg opplevd selv. Da jeg oppdaget det, var det første som slo meg at det måtte ha en logisk, uskyldig forklaring, for min kjære(nå eks nå) var jo en pålitelig, troverdig mann. Ikke lenge etter ble det slutt mellom oss. Han innrømmet aldri utroskap, så om han var det, vet jeg ikke - ikke at det spiller stor rolle heller. Men han innrømmet å ha reaktivert profilen sin for å kunne se etter grønnere gress mens han samtidig hadde meg.. Mitt tips: ikke vær for naiv, men ikke bli paranoid heller. det kan være uskyldig nysgjerrighet, men vær obs på at kan være noe mer også.
Gjest KateW Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Har man kjæreste, så har man ikke profil på nettet. Sånn er det.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Har man kjæreste, så har man ikke profil på nettet. Sånn er det. Sånn er det med den saken! Amen!!!
Gjest utlogget ts Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Ja, men her har kjæresten innrømmet å ha aktivert profilen, og at han snakker med andre damer der. Så det blir ikke helt det samme. Han sa bare at han logget inn for å sjekke om at den har blitt slettet, for jeg vet selv at han har deaktivert den før, pga da fant jeg han ikke lenger der... Om han snakker med andre der vet jeg heller ikke... Men han sa også at hva galt får han gjort der inne? Han får ikke sendt meldinger til de som er gratisbrukere, noe mange der inne er... Jeg kan ikke ta i for hardt med dette selv om jeg virkelig vil, jeg kysset en mann helt i starten av forholdet vårt, så jeg er ikke rett person til å snakke... Så jeg tenkte jo med en gang at han hadde meg til han fant noe bedre, men vi har pratet smått ut om den biten der, og han tenker ikke noe særlig på det jeg gjorde, men jeg løy om jeg det gjorde også...
MissStiles Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Jeg opplevde også en gang å finne ut at min kjære hadde en profil på en sjekkeside på nettet. Jeg ble ganske irritert når jeg fant ut av det men for han var det bare en spøk. Jeg ville nok spurt han igjen.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 Jeg møtte faktisk kjæresten min på sukker.no for et års tid tilbake, han var den første jeg hadde møtt over internett, men han har møtt endel fler jenter der før. Nå vi etter en tid ble sammen, så fjernet han sin profil, jeg hadde helt glemt min, men var på vei inn på profilen hans for å skrive en melding til han, men ser nå at han ikke er medlem lenger. Det er vel ca 4-5 mnd siden han fjernet den hvis ikke hukommelsen spiller meg et puss..! I forrige uke, så får jeg en tekstmelding av en god venninne av meg som komisk nok hadde hatt høyt matchtall med min kjære, og sier at han ligger ute på sukker enda.. For meg så er ikke det noe stort problem, men jeg blir kansje litt nysgjerrig hvorfor han er der inne, plager meg ikke at han mailer med damer eller noe som han ble kjent med inne der.. Men han sier da at han skulle bare inn der for å sjekke en gang for ikke så lenge siden om profilen hans var blitt slettet der inne, og at den var der like hel som før. Jeg får låne min venninner passord og brukernavn og går inn på han, og der var det bildet av han og at han har vært logget på denne uken.. Han må jo ha aktivert den profilen sin og gjort seg synlig for andre igjen etter at han først deaktiverte den? Han ble småirritert pga virket som jeg skulle ta han for utroskap eller noe, og det stemmer ikke overhodet. Jeg bare var nysgjerrig og lurte på hva og hvorfor han hadde aktivert profilen sin. Det eneste som irriterer meg litt nå er at han løy om det når jeg spurte han... (ang det med slettinga av profilen) Og så nevner han i en annen setning hvor mye skade han får gjort der inne som gratisbruker da man ikke får snakket med så veldig mange, han har heller ikke møtt noen, noe som jeg heller ikke tror pga tidsmangel... Ikke få deg mann fra nette! De blir aldri ferdig med disse sidene! Been there.
Gjest Supermimz Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 Jeg møtte faktisk kjæresten min på sukker.no for et års tid tilbake, han var den første jeg hadde møtt over internett, men han har møtt endel fler jenter der før. Nå vi etter en tid ble sammen, så fjernet han sin profil, jeg hadde helt glemt min, men var på vei inn på profilen hans for å skrive en melding til han, men ser nå at han ikke er medlem lenger. Det er vel ca 4-5 mnd siden han fjernet den hvis ikke hukommelsen spiller meg et puss..! I forrige uke, så får jeg en tekstmelding av en god venninne av meg som komisk nok hadde hatt høyt matchtall med min kjære, og sier at han ligger ute på sukker enda.. For meg så er ikke det noe stort problem, men jeg blir kansje litt nysgjerrig hvorfor han er der inne, plager meg ikke at han mailer med damer eller noe som han ble kjent med inne der.. Men han sier da at han skulle bare inn der for å sjekke en gang for ikke så lenge siden om profilen hans var blitt slettet der inne, og at den var der like hel som før. Jeg får låne min venninner passord og brukernavn og går inn på han, og der var det bildet av han og at han har vært logget på denne uken.. Han må jo ha aktivert den profilen sin og gjort seg synlig for andre igjen etter at han først deaktiverte den? Han ble småirritert pga virket som jeg skulle ta han for utroskap eller noe, og det stemmer ikke overhodet. Jeg bare var nysgjerrig og lurte på hva og hvorfor han hadde aktivert profilen sin. Det eneste som irriterer meg litt nå er at han løy om det når jeg spurte han... (ang det med slettinga av profilen) Og så nevner han i en annen setning hvor mye skade han får gjort der inne som gratisbruker da man ikke får snakket med så veldig mange, han har heller ikke møtt noen, noe som jeg heller ikke tror pga tidsmangel... Ja, han har reaktivert den, men planlegger ikke nødvendigvis å være utro. Om han ikke vil deaktivere den av hensyn til deg, så kan du jo aktivere din egen profil og se hvordan han liker det,hehe.
Miss moneypenny Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Jeg møtte faktisk kjæresten min på sukker.no for et års tid tilbake, han var den første jeg hadde møtt over internett, men han har møtt endel fler jenter der før. Nå vi etter en tid ble sammen, så fjernet han sin profil, jeg hadde helt glemt min, men var på vei inn på profilen hans for å skrive en melding til han, men ser nå at han ikke er medlem lenger. Det er vel ca 4-5 mnd siden han fjernet den hvis ikke hukommelsen spiller meg et puss..! I forrige uke, så får jeg en tekstmelding av en god venninne av meg som komisk nok hadde hatt høyt matchtall med min kjære, og sier at han ligger ute på sukker enda.. For meg så er ikke det noe stort problem, men jeg blir kansje litt nysgjerrig hvorfor han er der inne, plager meg ikke at han mailer med damer eller noe som han ble kjent med inne der.. Men han sier da at han skulle bare inn der for å sjekke en gang for ikke så lenge siden om profilen hans var blitt slettet der inne, og at den var der like hel som før. Jeg får låne min venninner passord og brukernavn og går inn på han, og der var det bildet av han og at han har vært logget på denne uken.. Han må jo ha aktivert den profilen sin og gjort seg synlig for andre igjen etter at han først deaktiverte den? Han ble småirritert pga virket som jeg skulle ta han for utroskap eller noe, og det stemmer ikke overhodet. Jeg bare var nysgjerrig og lurte på hva og hvorfor han hadde aktivert profilen sin. Det eneste som irriterer meg litt nå er at han løy om det når jeg spurte han... (ang det med slettinga av profilen) Og så nevner han i en annen setning hvor mye skade han får gjort der inne som gratisbruker da man ikke får snakket med så veldig mange, han har heller ikke møtt noen, noe som jeg heller ikke tror pga tidsmangel... Jeg bare lurer på, er det ikke sånn at hvis man har slettet profilen, og så går inn på den igjen, så blir den gjenopprettet? Hvis det er sånn er det jo ikke sikkert han lyver, og det kan stemme at han ikke vet hvordan den ble opprettet igjen! Kan hende jeg tar feil, men.
Gjest KateW Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 På Sukker deaktiverer man profilen, også blir den automatisk slettet etter seks måneder. Dersom man logger på når den er deaktivert, blir den automatisk aktivert.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #18 Skrevet 18. august 2009 På Sukker deaktiverer man profilen, også blir den automatisk slettet etter seks måneder. Dersom man logger på når den er deaktivert, blir den automatisk aktivert. ' Kan man ikke søke på brukernavn bare for og se om den er der uten og logge inn? Bare bullshitt. Man trenger ikke profil på nett når man har dame/mann.
Gjest KateW Skrevet 18. august 2009 #19 Skrevet 18. august 2009 ' Kan man ikke søke på brukernavn bare for og se om den er der uten og logge inn? Bare bullshitt. Man trenger ikke profil på nett når man har dame/mann. Nei... til begge...
Gjest Utlogget nå, ts Skrevet 18. august 2009 #20 Skrevet 18. august 2009 Er litt forvirret her nå, mulig jeg gjentar meg selv her.. Jeg gikk jo inn på min gamle profil på sukker, og når jeg kom inn, så står det at den er deaktivert. At jeg måtte gjøre den synlig og aktivere den på profilen min. Det har han altså gjort? Jeg vet at han deaktiverte den når vi ble sammen, og da fant jeg han jo ikke på sukker... Og nå er han der, og det er ikke kultr å lese at man "søker en flørt med dame fra 20-35" eller liknende... Hvorfor?? Hva kan jeg si da? Jeg har jo ikke rent mel i posen selv... Kan jeg be han evt fjerne hva han søker inne på sukker, og at han bare kan beholde profilen sin der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå