Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, kullsvart hår (farget, min naturlige farge er kastanjebrun), og begynner å lengte etter en forandrin- og jeg trivdes veldig godt med knallrødt hår i de årene jeg hadde det. Er det mulig å få håret mitt rødt igjen? Hvor mange frisørbesøk vil det kreve? Hvor mye vil det koste?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest- silje
Skrevet

Aner ikke hvor mange frisørbesøk det vil ta. Men det er jo fullt mulig å få rødskjær i det svarte håret ditt.. Noe jeg har hatt mange ganger selv når jeg blir lei av det svarte.

Kanskje frisøren kan avfarge håret og så får du rødt? Spørs også hvilken nyanse svart du har, og om du har gjort det selv.. Butikkfargene falmer jo veldig lite i forhold til frisørfargene..

Ellers så tror jeg at hvis frisøren striper hele håret ditt så kan du farge rødt over og får da rødlige striper i hele håret.

Er ikke frisør selv, men dette er hva frisøren har gjort på meg når jeg har ønsket det rødt. Unntatt avfarging da.. Da valgte jeg mørkebrunt etterpå, men skulle tro det gikk an å få en rødlig farge etterpå..

Skrevet

De gangene eg har farga håret (aldri hos frisør, liker ikkje at fremmede folk diller i håret mitt) så har eg enten bare klaska fargen i (spes da eg gikk fra blond til brun-rød og svart. Men tipper du må avfarge eller bleike håret for å få fargen skikkelig skarp. Tærer litt på håret å gjøre det, merka det sist eg farga håret. Var ganske så... glansfullt er vel ordet... men etter farging fra brun-rød til svart virker det så matt. Skal farge håret igjen snart for å dekke, hos frisør denne gang siden eg skal klippe det også, så eg får noen tips til behandlinger av hår i etterkant (kan ikkje bruke hva som helst, veldig sart hud :( ). Om du skal gjøre hos frisør tipper eg du kommer til å trenge to ganger iallefall, om du vil la håret hvile litt etter avfarging/bleiking. Pris varierer vel på frisør salongene. Regner med de kanskje må bestille inn fargen du skal ha også, er ikkje alle som har slike farger inne heile tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...