Gå til innhold

Klessvask i regnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble jeg overrasket av en regnskur, så alle de nyvaskede nesten helt tørre klærne ble våte igjen. Hva tror dere, men kan da ikke behøve å vaske dem på nytt da, det holder vel bare å la dem tørke? Så farlig regn har vi vel ikke. Bor i landlige strøk på Østlandet og langt fra nærmeste industristed..

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Tror nok ikke du trenger å vaske klærne dine på nytt nei, kan ikke helt skjønne at det skal være noe så farlig i regnet jeg heller :)

Skrevet

jeg ville latt dem henge der, evt. henge de på stativ inne.

nå er det jo bra med regn på disse kanter, så jeg hadde ikke giddet hengt det ut egentlig :fnise:

Skrevet

Litt regn er da ikke farlig, hadde det vært det måtte vi jo holdt oss inne i regnvær alle sammen.

Skrevet (endret)
Litt regn er da ikke farlig, hadde det vært det måtte vi jo holdt oss inne i regnvær alle sammen.

Helt enig med dere, jeg også :) Jeg begynte tilfeldigvis bare å tenke på det, og da ble jeg litt nysgjerrig på andres tanker. De var nesten helt tørre da regnet kom!! Prøver igjen i morgen.. et par timer sol går så mye raskere enn tørking innendørs.. Med litt flaks blir det tørt til ferie på onsdag!

Endret av Guitaress
Skrevet

Neida, bare det ikke fester seg masse dritt i tøyet etterpå eller det blir sprutet søle på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...