baltazar Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg ny Ipod og lurer på hvilke side som anbefales til å laste ned musikk ifra? Skal jeg laste ned gratis, eller bør jeg betale for det, med tanke på virusfare?
Hanselot Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg ny Ipod og lurer på hvilke side som anbefales til å laste ned musikk ifra? Skal jeg laste ned gratis, eller bør jeg betale for det, med tanke på virusfare? Det høres litt ut som å ikke kjøre for fort for å unngå bot, ikke fordi høy fart faktisk øker sjansen for ulykker. Om man ikke er uten kritisk sans så er det liten fare forbundet med det å laste ned gratis musikk fremfor å betale for det. Men sikre kilder er bestandig det beste, om du så må betale noen kroner for det. Platekompaniet selger vel mp3, pluss at Ipod og Itunes hører sammen.
Gjest musiker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg ny Ipod og lurer på hvilke side som anbefales til å laste ned musikk ifra? Skal jeg laste ned gratis, eller bør jeg betale for det, med tanke på virusfare? Du bør absolutt betale for det. Ikke pga virusfare, men fordi gratis nedlasting er ulovlig, og er rent tyveri fra rettighetshaverne.
Rimmern Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Det er faen meg noe av det mest idiotisk jeg har hørt på en god stund. Skal jeg kjøpe eller stjele, med tanke på at det kanskje er upraktisk for meg hvis jeg stjeler?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Jeg ser det koster kr 8 å laste ned en låt. Noen som vet om det finnes et slags abbonement som gjør det billigere enn å kjøpe hver enkelt låt for kr 8?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 edit: snakker da om iTunes, at det koster kr 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå