Gå til innhold

Farger du håret selv, eller hos frisør?  

1. 1. Farger du håret selv, eller hos frisør?

• Litt begge deler
      6
    • Alltid hos frisør
      12
    • Alltid selv
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har de siste årene kun farget håret hos frisør, føler at det blir finest da...! Men, det blir jo så dyyyrt i lengen...! :-? Hva gjør dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg drev å eksprimenterte på håret mitt for noen år siden. Resultatet ble fint, men herregud så slitt håret ble av det....

(Farger jeg håret selv, blir det så flokete at det er umulig å børste...)

Farger bare håret hos frisøren nå....har lært ;)

Clea

Skrevet

Gjør det som regel hos frisøren (farger egentlig ikke håret mitt så ofte), men det skjer at jeg tar en glansvask hjemme. Permanent farge ville jeg ikke turt å gjøre hjemme, har sett et par katastrofale tilfeller hos venninner - også blir håret fryktelig slitt...

Skrevet

i det siste, som fattig student med kommunegrått hår, har ei venninne gjort det. Og det blir faktisk ganske bra..

Skrevet

Min søster, frisør, gjør det.

Noen ganger dyrt, andre ganger billig (kommer an på om det skjer i arbeidstiden eller ikke).

Men nå har hun planer om å slutte og begynne å studere, så da vet jeg ikke....

Gjest Dolphina
Skrevet

Litt forskjellig! Var en stund jeg bare gjorde det selv, så en stund jeg kun gjorde det hos frisøren. Nå er det jeg stund siden sist faktisk. Nå har jeg min egen farge og det er lenge siden!

Skrevet

Litt begge deler her. Nå den siste tiden har jeg gjort det selv, og resultatet blir faktisk veldig bra. Fikk komplimenter for det av frisøren sist :D

Skrevet

Tigerpia; hvilken type hårfarge brukte du? Gjorde du noe "spesielt" for at det skulle bli bra??? :wink:

Skrevet

Kun hos frisør. Blir ikke pent når jeg gjør det selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kun selv, med endel trening og med riktig behandling av håret før og etter er det ikke noe problem. Klart det sliter litt på håret å farge, men det gjør det hos frisøren osgå synes jeg.

Skrevet

Dina69: Jeg bruker L'Oréal Excellence Creme (Blonde Suprême) nr 01. Jeg har mellomblondt har naturlig, og med denne får jeg en fin blond farge uten at den er for platina. Jeg farger bare etterveksten fra gang til gang -VIKTIG VIKTIG. Her gjelder det å være litt rask for jevn farge. Lar også den kuren som følger med sitte i lenge.

Ellers så bruker jeg jevnlig kur.

Skrevet

Jeg får en venninne til å gjøre det. Men jeg gjør ingen store forandringer når det gjelder farge, kun litt mørkere nyanse f.eks. Skulle jeg foretatt en radikal forandring, ville jeg gått til frisøren.

Skrevet

Jeg gjør det stort sett selv, har gjort det hos frisør ett par ganger, men da fordi jeg skulle ha mange farger i. Men fargen kjøper jeg hos frisør. Så blander de den opp så fyker jeg rett hjem og tar den i. :)

Skrevet

De gangene jeg har farget håret mitt (meget sjelden), har jeg gjort det selv eller har fått en hjelpende hånd fra enten min kjære eller ei venninne.

Skrevet

Jeg farger håret mitt bare hjemme. Har farget det en gang hos frisør, og jeg ble skikkelig misfornøyd. Synes det derfor er greit å gjøre det hjemme. Har funnet en farge jeg trives med. I tillegg har jeg kort hår, noe som gjør fargingen enklere.

Gjest Vanessa
Skrevet

Jeg har alltid gjort det selv, men skal fra nå av gå til frisør. Håret mitt tar ujevnt farge, og den sitter ikke i for fem øre, uansett hva slags merker jeg har brukt. Dessuten er det masse søl med hjemmefarging, og stress for å fordele all fargen jevnt og passe tiden. Like greit å få en profesjonell til å gjøre jobben mens jeg bare sitter i stolen med et blad.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør det nesten bestandig selv.

flere års siden jeg har gjort det hos frisøren.

Skrevet

nei.. sannelig så gjør jeg det selv.

Det er jo blitt så sinnsykt dyrt + at fargene som vi får kjøpt nå er veldig bra.

Skrevet

Det utføres stort sett selv....

Men i det siste har jeg fått moder'n eller søstera til å gjøre det (begge er frisører) - så da blir resultatet bra. Ikke så lett å gjøre det etterhvert som jeg får lengre og lengre hår heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...