Gå til innhold

Bruke brudetilbehøret til andre anledninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker brudetilehøret sitt etter bryllupet? Jeg skal i bryllup til min venninne til høsten, og skal ha kremfarget kjole. De hvite skoene og veska jeg hadde i mitt eget bryllup passer forsåvidt veldig godt til denne kjolen, men er sånt ok? eller ser det veldig "brudete" ut?

Det er disse skoene og denne veska

Hva med smykker og annet tilbehør?

Kjolen jeg skal ha i min venninnes bryllup ser forøvrig slik ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser kanskje litt "brudete" ut men kan brukes med rett kjole. Og den kjolen der passer det nok bra til.

Skrevet

Tja... er litt i tvil, jeg. Jeg synes det ser litt i overkant brudete ut, men du kan jo spørre venninnen din om hva hun mener? :)

Skrevet

Tja, jeg synes du fint kan bruke skoene og veska, men har du tenkt den kjolen i farge "banan"? I så fall synes jeg den er det "brudete" problemet ditt, og ikke tilbehøret...

Gjest Rampolina - på kveldsvakt!
Skrevet

Hvordan kan sko og veske blir for brudete?

Nei, de synes jeg fint du kan bruke. Jeg ble mer betenkt av kremfarget kjole, jeg.

Skrevet

Nei, de synes jeg fint du kan bruke. Jeg ble mer betenkt av kremfarget kjole, jeg.

Enig. Fin veske og lekre sko; de kan du fint bruke! Men krem og hvitt er for meg det samme når det kommer til bryllup, spesielt siden mange bruder bruker ivory/offwhite/krem-kjoler selv. Alle klær som er lysere enn lysegult og limefarget ville jeg holdt meg unna.

Skrevet

Enig i denne.

Skrevet
Tja, jeg synes du fint kan bruke skoene og veska, men har du tenkt den kjolen i farge "banan"? I så fall synes jeg den er det "brudete" problemet ditt, og ikke tilbehøret...

Ja det er fargen "banan". Den er vel egentlig mer gul enn kremfarget kanskje... Bruden skal ha kritt hvit kjole.

Skrevet
Tja... er litt i tvil, jeg. Jeg synes det ser litt i overkant brudete ut, men du kan jo spørre venninnen din om hva hun mener? :)

Jeg mente kjolen, ikke tilbehøret. Men helheten blir litt i overkant brudete med kremfarget kjole.

Skrevet
Jeg mente kjolen, ikke tilbehøret. Men helheten blir litt i overkant brudete med kremfarget kjole.

jeg ville tenkt brud med en gang om jeg så deg i bananfarget kjole. Og med det tilbehøret blir du jo veldig "brudete". Hadde jeg sett en kledd i bananfarget kjole og med det tilbehøret ville jeg med en gang tenkt at du skulle gifte deg i dag.

Skrevet

Jøss... Skjønner ikke helt at en bananfarget kjole er brudete jeg da. Jeg har den her hjemme, og den er gul:)

Men da må jeg finne et annet tilbehør. Hva slags farger passer til tro?

Skrevet

En banan er mere kremfaget. Et bananskall er gult.

Er den bananskall gul er det jo greit. Er den kremfarget er det ikke så greit synes jeg.

Tilbehøret kan du gjerne bruke. Det er jo pene ting, og som en sa, det er ikke tilbehøret som gjør en "brudete".

Skrevet

Jeg reagerte også heller på kjolen enn tilbehøret. Hadde tilbehøret skulle brukes til en annen og mindre "brudete" kjole, ville det vært kjempefint.

Men siden kjolen er ganske "brudete", ville jeg kjørt tilbehør som absolutt ikke assosieres med brud. Noe med farger, alt passer jo forsåvidt til den kjolen:-)

Skrevet

Jeg ville valgt sølvtilbehør til kjolen. Sølv sko og en sølv veske. :)

Kjolen kan fint brukes i bryllup. Den er banan gul og er en flott forlover kjole. Vi selger den ofte til forlovere i både gul, blå og lilla.

Skrevet

Hvordan kan du strengt tatt vite om kundene skal være forlovere i bryllup eller ikke? De skriver vel ikke akkurat det på bestillingsskjemaet?

Skrevet

Kjære deg... bruk det du har!!

Hvor krisete kan det bli?? Hva er det som har skjedd med bryllup?? Man kan vel bruke det man vil.

Skal ha kort hvit kjole i et bryllup på lørdag. Har snakka med bruden siden alle fikk helt panikk av valget mitt. Hun lo og sa at hun gledet seg til å se meg... er vel ikke bruden ,selv om kjolen er hvit"!!!!!! OMG

Skrevet

Vi har butikk, ikke bare nettbutikk. Da spør vi alltid hvilken anledning kjolen skal brukes til før vi finner frem aktuelle kjoler :)

Ofte har vi også mail kontakt med kunden som bestiller og da kan det hende at det kommer opp at de er forlovere.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Bruk det! Jeg hadde ikke reagert hvis mine forlovere stilte i de klærne. Kjempeflott kjole! :Nikke:

(Og hvis bryllupet allerede har vært håper jeg du brukte det ;) )

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...