Dina Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Hei! Er det noen som har et godt hårskum å anbefale meg?? Jeg prøver det ene merket etter det andre, men blir ikke helt fornøyd! Jeg har "halvkort" hår, og vil gjerne ha et skum som er litt hold i, uten at håret blir stivt og klissete.... På forhånd takk for svar!
Gjest Liten Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Jeg har tjukt, tungt hår, halvlangt hår og bruker L'OREAL professional tecni.art body volume. Bruker den for å gjøre håret mulig å forme, ikke for å få volum (trenger ikke det), og håret blir ikke stivt av den. Hvis du bruker den sammen med hårføner, så skal den imidlertid kunne gi volum også. Den fås kjøpt hos frisøren, evt har de et annet som er ganske likt på lookfantastic - L'OREAL TEC NI ART VOLUME + (FORTE)
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 Sebastian har et veldig bra hårskum som jeg kan anbefale. Holder hele dagen, og er fin å bruke både med og uten føning.
Skusla Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Sebastian Fizz XL er ett kjempe bra skum som ikke klisser og som holder hele dagen. Bortimot alt av sebastians produkter anbefales på det sterkeste.. Det er produkter i toppsjiktet og som passer på håret ditt, gir beskyttelse samtidig som de gjør hva de skal.... :D
Dina Skrevet 7. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2003 Hvor får jeg kjøpt Sebastian produkter??
Gjest Liten Skrevet 7. august 2003 #6 Skrevet 7. august 2003 Sebastian får du kjøpt hos frisøren, bl.a. hos Lemon i Øvre Slottgt i Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #7 Skrevet 7. august 2003 Denne nettbutikken begynner å selge Sebastianprodukter hvis mange nok er interessert. Så skriv dere på mailinglista hvis dere vil...Står at de som skriver seg på vil få et åpningstilbud på Sebastianprodukter hvis de begynner å selge det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå