Just-A-Girl Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Tenker å oppdatere min vintergarderobe litt og ønsker å handle på nettbutikker.. Men hvilken er bra? Og hvilken kjenner du til.. Jeg kjenner jo til Hm og ellos, men foretrekker hm over ellos!! Bedre nettside og finere klær:) Vet dere av flere norske sider? Ikke så dyre, men i hm og ellos sin prisklasse.. Hva med utenlandske? som er enkle og bestille fra! Forever21 er jo bare komplisert med å ringe dit og sende bilde av bankkort osv.. Styr og deres klær er mer sommer enn vinterklær..
Gal_dame Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Veit ikkje om alle er norske, eller om de har vinterklær... Google navnene, eg gidder ikkje stresse med linker. MyFashion. Nelly. Lene V. H&M. Ellos. Cubus. Motehus.
Eske Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Asos har nydelige klær :-) Har ikke bestilt fra dem selv, men jeg har ikke hørt noe negativt om dem fra venninner som handler derfra. Eneste er at det er styr å returnere klær, men det er det jo uansett nettbutikk.. La Redoute har i allefall tidligere hatt en del fint, jeg har ikke sjekket innom i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå