Gå til innhold

Hvor i allverden får en tak i de øredobbene?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mange som her dem, men har aldri sett de i noen butikk. Synes de er så fine, men finner dem ikke, noen som vet hvor jeg får kjøpt dem? Skal prøve så godt jeg kan å beskrive dem :) Store runde, ikke som en kule, men flate runde med blanke "diamanter"/steiner rundt, og en stor ensfarget stein i midten, denne steinen har jeg sett i gul, lilla, svart og rød. Noen som skjønner hvordan jeg mener? :)

Må ha de, bare må ha de! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he det er dem jo! Hurra!! Hvor på bislett er det den butikken ligger da? :) :) De er jo bare såååååå nydelige!

Er du kjent? Isåfall så fnner du den rett overfor Ica og Vinmonopolet :)

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Dit må eg også! Nokon som veit kva som vert næraste trikkestopp (11-trikken?)?

Det er 17 og 18 som går forbi Bislett. Gå av på Bislett og fortsett litt oppover, butikken ligger på høyre side (Thereses gate 32).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de selges jo i par! Jeg kjøpte slike for en stund siden, men nå har alle fjortisene på skolen hvor jeg jobber, akkurat disse øredobbene, så de brukes ikke av meg lenger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om man kan få tak i lignende på Ebay? Har også sett de har slike på www.dobb.no. Men jeg ville gjerne visst om man kunne fått tak i de på ebay for der er jo alt billigere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan få tak i lignende på Ebay? Har også sett de har slike på www.dobb.no. Men jeg ville gjerne visst om man kunne fått tak i de på ebay for der er jo alt billigere;)

Dersom du søker på "Betsey Johnsen earrings" vil du oppdate at de er ganske like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, de selges jo i par! Jeg kjøpte slike for en stund siden, men nå har alle fjortisene på skolen hvor jeg jobber, akkurat disse øredobbene, så de brukes ikke av meg lenger;-)

Så dei kostar 200 kronr per par? Eller 400 per par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...