Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #1 Del Skrevet 17. august 2009 Mange som her dem, men har aldri sett de i noen butikk. Synes de er så fine, men finner dem ikke, noen som vet hvor jeg får kjøpt dem? Skal prøve så godt jeg kan å beskrive dem Store runde, ikke som en kule, men flate runde med blanke "diamanter"/steiner rundt, og en stor ensfarget stein i midten, denne steinen har jeg sett i gul, lilla, svart og rød. Noen som skjønner hvordan jeg mener? Må ha de, bare må ha de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. august 2009 #2 Del Skrevet 17. august 2009 Det er garantert Cecilie Melli sine Kjempefine!! de finner du her : http://www.ceciliemelli.com/nett_thumbs.php?type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 17. august 2009 #3 Del Skrevet 17. august 2009 Det er garantert Cecilie Melli sine Kjempefine!! de finner du her : http://www.ceciliemelli.com/nett_thumbs.php?type=3 de var fiiinfine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. august 2009 #4 Del Skrevet 17. august 2009 Det er utrolig mye fint ja Og det er direkte farlig å gå innom butikken hennes på Bislett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. august 2009 #5 Del Skrevet 17. august 2009 He he det er dem jo! Hurra!! Hvor på bislett er det den butikken ligger da? :) De er jo bare såååååå nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. august 2009 #6 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) He he det er dem jo! Hurra!! Hvor på bislett er det den butikken ligger da? :) De er jo bare såååååå nydelige! Er du kjent? Isåfall så fnner du den rett overfor Ica og Vinmonopolet Endret 17. august 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #7 Del Skrevet 17. august 2009 Jepp, jeg er kjent og jeg er der i morgen! he he Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 7. september 2009 #8 Del Skrevet 7. september 2009 Dit må eg også! Nokon som veit kva som vert næraste trikkestopp (11-trikken?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 7. september 2009 #9 Del Skrevet 7. september 2009 De er nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 7. september 2009 #10 Del Skrevet 7. september 2009 Dit må eg også! Nokon som veit kva som vert næraste trikkestopp (11-trikken?)? Det er 17 og 18 som går forbi Bislett. Gå av på Bislett og fortsett litt oppover, butikken ligger på høyre side (Thereses gate 32). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #11 Del Skrevet 8. september 2009 er prisen pr stk eller par på nettsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. september 2009 #12 Del Skrevet 8. september 2009 er prisen pr stk eller par på nettsiden? Per stykk dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. september 2009 #13 Del Skrevet 8. september 2009 Nei, de selges jo i par! Jeg kjøpte slike for en stund siden, men nå har alle fjortisene på skolen hvor jeg jobber, akkurat disse øredobbene, så de brukes ikke av meg lenger;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #14 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet om man kan få tak i lignende på Ebay? Har også sett de har slike på www.dobb.no. Men jeg ville gjerne visst om man kunne fått tak i de på ebay for der er jo alt billigere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 9. september 2009 #15 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som vet om man kan få tak i lignende på Ebay? Har også sett de har slike på www.dobb.no. Men jeg ville gjerne visst om man kunne fått tak i de på ebay for der er jo alt billigere;) Dersom du søker på "Betsey Johnsen earrings" vil du oppdate at de er ganske like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 9. september 2009 #16 Del Skrevet 9. september 2009 synes de var grelle jeg :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. september 2009 #17 Del Skrevet 10. september 2009 de var fiiinfine! JA de er kjempe fine. Kult å vindusshoppe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 10. september 2009 #18 Del Skrevet 10. september 2009 Nei, de selges jo i par! Jeg kjøpte slike for en stund siden, men nå har alle fjortisene på skolen hvor jeg jobber, akkurat disse øredobbene, så de brukes ikke av meg lenger;-) Så dei kostar 200 kronr per par? Eller 400 per par? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. september 2009 #19 Del Skrevet 10. september 2009 200 per par:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 10. september 2009 #20 Del Skrevet 10. september 2009 200 per par:-) Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå