Gjest ;/ Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Har et normalt, variert kosthold, men jeg spiser altfor masse godteri. Jeg trenger jevnlig. Kommer jeg til å gå ned noen kilo hvis jeg kutter ut alt godteri i uka, og bare tar litt i helgen?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Ja mest sannsynlig! Hvis inntaket er noe lavere enn energibehovet/forbruket går du ned. Og det er mye kalorier i godteri, så med mindre du spiser abnormalt mye eller usunn mat ved siden av godteriet vil du nok merke forskjell:D
Gjest Supermimz Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Har et normalt, variert kosthold, men jeg spiser altfor masse godteri. Jeg trenger jevnlig. Kommer jeg til å gå ned noen kilo hvis jeg kutter ut alt godteri i uka, og bare tar litt i helgen? Ja Men om du spiser godteri i helgen, så er det lettere å gå tilbake til gamle synder.. ala 'hva gjør vel en liten sjokolade i dag selv om det er mandag, siden jeg spiste godt i helgen uansett' Anbefaler å kutte ut godteri totalt, og jeg lover deg, kroppen vil forandre seg. (Det funker for meg!) Det er mye annet som er godt man kan spise. Jordbær med yougurt naturell (el lett type yougurt) feks!
Hinata Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg har gått ned 10 kg på 4-5 mnd ved å kutte ut sukker, uheldigvis kom de kjapt på igjen når jeg falt tilbake til gammelt mønster
Chanel.No5 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Takk for svar Har gått bra hittil i uka Dette klarer du lett! Forbeholder selv snop til helgene, da har en noe å se frem til samt at en føler ikke at en nekter seg noe, en prøver bare å begrense det til kos og ikke hvedags!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Takk for svar Har gått bra hittil i uka Du vil også etterhvert merke at du ikke har lyst på godteri lenger. Man blir avhengig av det, og når du etterhvert ikke spiser sukker - så får ikke kroppen lyst på det heller. Det du evt kan gjøre er å unne deg en liiiiten bit sjokolade om dagen for å begrense suget i begynnelsen, men om du klarer å kutte det helt ut så er det det beste. Spis noe annet når du får lyst på - frukt f.eks:)
Gjest :/ Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 Du vil også etterhvert merke at du ikke har lyst på godteri lenger. Man blir avhengig av det, og når du etterhvert ikke spiser sukker - så får ikke kroppen lyst på det heller. Det du evt kan gjøre er å unne deg en liiiiten bit sjokolade om dagen for å begrense suget i begynnelsen, men om du klarer å kutte det helt ut så er det det beste. Spis noe annet når du får lyst på - frukt f.eks:) Jeg elsker cherry tomater og spiser det hvis suget kommer
Gjest Supermimz Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 (endret) Krom er forresten glimrende mot sukkersuget. Endret 3. september 2009 av Supermimz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå