Gjest Supermimz Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 (endret) Sambo og jeg ser etter et rimelig rekkehus, ikke langt unna oslo. Vi er interesserte i lillestrøm og området rundt,. Men så googler jeg området og får opp at beboerene der strever med et veldig høyt støyniva fra e6...og tenker at det er derfor folk flytter som fy. Jeg ser derimot at artiklene er ganske gamle..fra 06 til 08.. Vi skal på visning uansett, så vi får jo høre med egne ører, men kom gjerne med inspill! Endret 3. september 2009 av Supermimz
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Holt Vestvollen er kjempefint. Jeg er selv fra Skedsmokorset og vi har valgt å flytte dit. Perfekt med barn, mange barnehager i området (3 store private og kommunale samt flere familiebarnehager). Det går også fint an å bo uten barn, nærhet og offentlig kommunikasjon til Oslo og Lillestrøm (gangavstand til Lillestrøm) masse gangveier og turstier og de fleste bor ikke ved E6 - området er mye større enn som så. Vi hører ingenting. Jeg ville dog holdt meg noe unna de som ligger nær veien, selv om de nye støyskjermene tar masse, og jeg vil også velge bort å bo rett under høyspentledningen. Det stemmer at prisene er forholdsvis rimelige, mange har litt høy fellesgjeld, fordi da området ble bygget så hadde man avdragsfrihet gjennom BBL, derfor startet ikke nedbetalingen da man flyttet inn i nye hus. Mange av husene trenger nok en oppshining, men det ser dere jo selv. På området er det også butikker, frisør og gresk restaurant , lege etc - så dette ville jeg definitivt gått for var jeg dere. Det er heller ikke langt til Skedsmokorset med alt som tilbys der - og som sagt Lillestrøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå