Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg har nå fått vite at typen min over lang tid har drevet å logget seg inn på min nettbyside, med mitt passord som han hadde klart å gjette seg til. Dette for å sjekke hva jeg drev med der. Han har lest alle brev jeg har sendt/fått, og de breva har hovedsakelig vært mellom meg og noen venninner. Det har foregått så lenge at han ikke husker når han startet med det... Han avslørte det da han så meg skrive med en fremmed mann som jeg vekslet msn-adr med, og måtte spørre meg ut om han. Hvem av oss er på bærtur? Jeg som vekslet msn adr med en fremmed mann jeg syntes virka bra og kjekk? Eller han som har logget seg inn på siden min jevnlig for å sjekke meg hele tiden? Legger til at vi har masse problemer bak oss. Ønsker noen synspunkter på dette.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg hadde gått helt i flint om min kjæreste hadde logget seg inn på min konto. Det er helt uakseptabelt. Selv om man er i et forhold, har man rett til et privatliv. Å lese andres private brev er forkastelig. Jeg blir drittsint av å tenke på det. Men helt alvorlig: om du har passord som er så lette at andre kan gjette seg til dem, bør du tenke deg grundig om. Les litt om passord, eller bruk en passordgenerator på nettet.
Amalie_85 Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Tja.... Jeg syns jo nå dere begge! Han fordi han faktisk har gått inn på ditt private område, du fordi du bytter msn-adr med en mann fordi han virka bra og kjekk? Da virker det som du er ute etter mer enn bare å prate med en du syns virker hyggelig. Men kjæresten din syns jeg jo har gjort noe han virkelig ikke skulle ha gjort, du har jo ikke nådd så langt.
LilleBille Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Rent bortsett fra at jeg ikke forstår hvorfor du utveksler msn adresse med en fremmed mann som du synes virker bra og kjekk (hva var grunnen til at du gjorde det?) - er det totalt uakseptabelt at han logger seg inn på din profil og leser dine brev etc. Jeg ville aldri godtatt at min mann hadde gjort noe sånt. Ikk e fordi jeg hadde hatt noe å skjule - men fordi det er privat. Men jeg ville opplagt heller ikke satt pris på at min partner aktivt søker etter kontakter med interessante og kjekke menn (om jeg hadde vært mann). Det er jo opplagt noe som skurrer hos dere - så det er kanskje på tide å snakke skikkelig sammen.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Kanskje på tide at dere går fra hverandre. Han snoker og du pleier kontakt med en "bra og kjekk kar". Like råtne begge to, spør du meg. Kanskje dere fortjener hverandre?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Jeg hadde gått helt i flint om min kjæreste hadde logget seg inn på min konto. Det er helt uakseptabelt. Selv om man er i et forhold, har man rett til et privatliv. Å lese andres private brev er forkastelig. Jeg blir drittsint av å tenke på det. Men helt alvorlig: om du har passord som er så lette at andre kan gjette seg til dem, bør du tenke deg grundig om. Les litt om passord, eller bruk en passordgenerator på nettet. Jeg er ikke dum til vanlig når det gjelder passord. Saken er at jeg og typen brukte et par andre felles nettsteder der jeg lot han vite passordet som jeg hadde lagd. Siden nettby ikke er så viktig for meg, lot jeg passordet være noe lignende som de passorda han visste om. Slik gjettet han seg til det. Men jeg drømte aldri om at han skulle gjøre noe sånt..... Jeg sitter her å er helt matt, for jeg vet ikke om jeg har rett til å være sint på han en gang. Jeg hadde jo også blitt sint om han hadde hatt kontakt med fremmede damer på nett. Men at han har drevet på sånn, i så lang tid..... Hadde jeg ikke skrevet med denne fremmede mannen hadde jeg vel aldri fått vite åssen typen min holdt på.
Gjest pscht Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Jeg har nå fått vite at typen min over lang tid har drevet å logget seg inn på min nettbyside, med mitt passord som han hadde klart å gjette seg til. Dette for å sjekke hva jeg drev med der. Han har lest alle brev jeg har sendt/fått, og de breva har hovedsakelig vært mellom meg og noen venninner. Det har foregått så lenge at han ikke husker når han startet med det... Han avslørte det da han så meg skrive med en fremmed mann som jeg vekslet msn-adr med, og måtte spørre meg ut om han. Hvem av oss er på bærtur? Jeg som vekslet msn adr med en fremmed mann jeg syntes virka bra og kjekk? Eller han som har logget seg inn på siden min jevnlig for å sjekke meg hele tiden? Legger til at vi har masse problemer bak oss. Ønsker noen synspunkter på dette. Dårlig gjort av han og uakseptabelt, men det tyder da på at han har problemer med å stole på deg av ein eller annen grunn. La du til/gav ut msn adr til ein fremmed fyr bare pga at han "virka bra og kjekk"? Kjekk som i utseende kjekk eller personlighets kjekk? Om du gjør det ofte, og fordi disse mannfolka er kjekke (utseende) så syns ikkje eg det er rart typen din surre rundt på sida di. Dere er på bærtur begge to. Snakk sammen, finn ut av det, bytt passord and get over it.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Rent bortsett fra at jeg ikke forstår hvorfor du utveksler msn adresse med en fremmed mann som du synes virker bra og kjekk (hva var grunnen til at du gjorde det?) - er det totalt uakseptabelt at han logger seg inn på din profil og leser dine brev etc. Jeg ville aldri godtatt at min mann hadde gjort noe sånt. Ikk e fordi jeg hadde hatt noe å skjule - men fordi det er privat. Men jeg ville opplagt heller ikke satt pris på at min partner aktivt søker etter kontakter med interessante og kjekke menn (om jeg hadde vært mann). Det er jo opplagt noe som skurrer hos dere - så det er kanskje på tide å snakke skikkelig sammen. Jeg hadde aldri gjort noe så dumt dersom vi ikke har den historien vi har. Derfor gjorde jeg det. Ja, jeg vet det var dumt, men er glad jeg gjorde det, ellers hadde han vel sjekka profilen min til evig tid. Takk for alle innspill.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Dårlig gjort av han og uakseptabelt, men det tyder da på at han har problemer med å stole på deg av ein eller annen grunn. La du til/gav ut msn adr til ein fremmed fyr bare pga at han "virka bra og kjekk"? Kjekk som i utseende kjekk eller personlighets kjekk? Om du gjør det ofte, og fordi disse mannfolka er kjekke (utseende) så syns ikkje eg det er rart typen din surre rundt på sida di. Dere er på bærtur begge to. Snakk sammen, finn ut av det, bytt passord and get over it. Jeg gjorde det ikke fordi han så bra ut, men fordi vi kommuniserte veldig bra. Har ikke gjort dette før, da jeg synes de fleste på nettby er tragiske.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Dere er begge to på bærtur og begge to noen fantastiske idioter! Dere må ALDRI finne på å gå fra hverandre, dere fortjener hverandre!
Nuith Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Vel, jeg personlig synes det er greit at kjæresten sjekker alt jeg har av mail etc. dersom han ønsker det; jeg har da ingenting å skjule. Om jeg hadde vekslet msn-adresse med en person jeg snakket med fordi jeg anså denne som en god venn/samtalepartner, så ville jeg ikke hatt noe problem med at kjæresten visste om det, heller. Så syns dere lager mye drama ut av ingenting begge to. Med mindre du faktisk ville ha / yttrykte at du ønsket denne fyren som noe mer enn bare samtalepartner..
kristian82 Skrevet 17. august 2009 #14 Skrevet 17. august 2009 Jeg har nå fått vite at typen min over lang tid har drevet å logget seg inn på min nettbyside, med mitt passord som han hadde klart å gjette seg til. Dette for å sjekke hva jeg drev med der. Han har lest alle brev jeg har sendt/fått, og de breva har hovedsakelig vært mellom meg og noen venninner. Det har foregått så lenge at han ikke husker når han startet med det... Han avslørte det da han så meg skrive med en fremmed mann som jeg vekslet msn-adr med, og måtte spørre meg ut om han. Hvem av oss er på bærtur? Jeg som vekslet msn adr med en fremmed mann jeg syntes virka bra og kjekk? Eller han som har logget seg inn på siden min jevnlig for å sjekke meg hele tiden? Legger til at vi har masse problemer bak oss. Ønsker noen synspunkter på dette. I utgangspunktet han som driver og overvåker deg, MEN når han finner ut at du bytter msn adresser med - som du sier selv - kjekke menn - så er det jo bra at han har sjekket deg/ og kanksje heller ikke så rart. Han ante nok uråd og hans antagelser har jo vist seg å være korrekt.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Vel, jeg personlig synes det er greit at kjæresten sjekker alt jeg har av mail etc. dersom han ønsker det; jeg har da ingenting å skjule. Om jeg hadde vekslet msn-adresse med en person jeg snakket med fordi jeg anså denne som en god venn/samtalepartner, så ville jeg ikke hatt noe problem med at kjæresten visste om det, heller. Så syns dere lager mye drama ut av ingenting begge to. Med mindre du faktisk ville ha / yttrykte at du ønsket denne fyren som noe mer enn bare samtalepartner.. Ønsket han ikke som noe mer nei. Jeg hadde heller ingen ting å skjule på nettby. Men ble passe paff over at han har sjekka meg der i lang lang tid.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #16 Skrevet 17. august 2009 I utgangspunktet han som driver og overvåker deg, MEN når han finner ut at du bytter msn adresser med - som du sier selv - kjekke menn - så er det jo bra at han har sjekket deg/ og kanksje heller ikke så rart. Han ante nok uråd og hans antagelser har jo vist seg å være korrekt. Jada, på kanskje 1 år har jeg bytta msn adr med EN mann. Så jeg er en skikkelig hore gitt, som man bare er nødt til å sjekke.
kristian82 Skrevet 17. august 2009 #17 Skrevet 17. august 2009 Jada, på kanskje 1 år har jeg bytta msn adr med EN mann. Så jeg er en skikkelig hore gitt, som man bare er nødt til å sjekke. Du kjører samme logikken om du på 1 år "bare" har vært utro en gang også eller?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #18 Skrevet 17. august 2009 Du kjører samme logikken om du på 1 år "bare" har vært utro en gang også eller? Aldri vært utro, og hadde aldri tenkt å være det heller. Regna med å få spydige kommentarer herfra ja. Skjønner ikke at dere gidder. Skal ihvertfall aldri bli medlem her.
Littlebird Skrevet 17. august 2009 #19 Skrevet 17. august 2009 Jada, på kanskje 1 år har jeg bytta msn adr med EN mann. Så jeg er en skikkelig hore gitt, som man bare er nødt til å sjekke. Nei, men hvorfor vil du skrive på MSN med en fremmed mann? Og hvorfor reagerte kjæresten din på det? Du skriver jo at du ville reagert om han hadde gjort tilsvarende med en dame... så han er vel i sin fulle rett til å sette spørsmål ved dette... det virker det jo som du selv også forstår. Selvsagt var det lumpent gjort av han å logge seg inn for å lese/sjekke ting. Det virker som han føler seg utrygg på deg, og nå opplever han nok å ha fått bekreftet dette da. Dvs. ingen av dere stoler på hverandre nå.. så det er jo litt vanskelig. Men hvis dere skal komme over dette tror jeg det er lurt dere er åpne med hverandre, og ikke gjør ting som dere vet partneren ville reagert på. Dere må nok gjøre dere fortjent til hverandres tillit igjen dersom dette skal funke. Dere har begge gjort feil her syns jeg. Det betyr ikke at du har vært en "hore", men du høres unektelig litt interessert ut i denne typen på MSN i måten du beskriver hvorfor du ville chatte med han, og så lenge kjæresten din syns dette er ugreit er det jo faktisk det når du er i et forhold med han.. Men dette kan dere løse sammen hvis dere er interesserte i hverandre, og ikke i andre.
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 17. august 2009 #20 Skrevet 17. august 2009 Like idioter begge to. Du har ikke lov å klage på ham før du har rent mel i posen selv. Ja, det han gjorde var teit, men det du gjorde var like teit så dere kan godt kangle om hvem av dere som er teitest eller dere kan begynne å fokusere på hvordan dere begge kan begyne å stole mer på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå