Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper noen kan jelpe meg med en spørsmål jeg lurte på. Hva betyr formue på skattelista di?

Jeg er mulig jeg ikke forstår disse helt, men derfor jeg lurte på det. Fordi det står pengebeløp på mange jeg søker at de har formue. Men jeg har ikke på min. det er ingenting på min. Men andre har da. Hvorofor? oretferdig.

Og også dette da. Mange får tilbake skatten sin. Jeg får ingenting heller det.

takk for svarene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg håper noen kan jelpe meg med en spørsmål jeg lurte på. Hva betyr formue på skattelista di?

Jeg er mulig jeg ikke forstår disse helt, men derfor jeg lurte på det. Fordi det står pengebeløp på mange jeg søker at de har formue. Men jeg har ikke på min. det er ingenting på min. Men andre har da. Hvorofor? oretferdig.

takk for svarene.

Vis litt seriøsitet og ikke misbruk forumet, til bare tull.

Skrevet

takk for svarene.

Hvis du har mer verdier (bankinnskudd, bil,bolig mm)enn gjeld vil du ha formue. Det er ikke noe urettferdighet i at du ikke står oppført med formue. Du får heller trøste deg med at du heller ikke betaler formueskatt.

At du ikke ikke får igjen (eller må betale) på skatten kommer av at skattekortet ditt stemmer godt overens med din inntekt og fradrag. De som får igjen på skatten har betalt for mye i skatt gjennom året. En del øker skattetrekket for å ha det som en form for sparing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...