Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huseier
Skrevet

http://minstrom.no/

Noen som er medlem her?

Står at de hele tiden skal finne den billigste strømleverandøren til deg, uten at de tar betaling for å gjøre det. Ingen forpliktelser av noe slag.

For godt til å være sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er medlem her?

Står at de hele tiden skal finne den billigste strømleverandøren til deg, uten at de tar betaling for å gjøre det. Ingen forpliktelser av noe slag.

Hvorfor gå på dette?

Så utrolig lett det er å finne ut selv.

Finn spotpris med et av de lave påslagene, så gjør du ikke noe galt.

Om du, som i "minstrøm" ikke har kontroll på hvilke leverandører du flyttes til, og det kun går etter laveste pris, kan du risikere å bli kunde i et av disse farlige selskapene med dårlig likviditet, og som i praksis drifter organisasjonen med kundenes forskuddsbetaling.

Plutselig, så har leverandøren gått konkurs og du sitter der.

(Minstrøm, går kun etter lav pris uavhengig av forskudd /etterskuddsbetaling.)

Og her snakker vi jo også bare om kraftprisen. Ikke nettleien.

Altså grovt regnet bare halvparten av din totale regning.

Så dette ville jeg ubetinget ha kontroll på selv.

Altså...

Gå på konkurransetilsynet.no og finn leverandør med lite påslag i tillegg til marked/spotpris.

Det er mitt ubetingede råd.

Skrevet
Hvorfor gå på dette?

Så utrolig lett det er å finne ut selv.

Finn spotpris med et av de lave påslagene, så gjør du ikke noe galt.

Om du, som i "minstrøm" ikke har kontroll på hvilke leverandører du flyttes til, og det kun går etter laveste pris, kan du risikere å bli kunde i et av disse farlige selskapene med dårlig likviditet, og som i praksis drifter organisasjonen med kundenes forskuddsbetaling.

Plutselig, så har leverandøren gått konkurs og du sitter der.

(Minstrøm, går kun etter lav pris uavhengig av forskudd /etterskuddsbetaling.)

Og her snakker vi jo også bare om kraftprisen. Ikke nettleien.

Altså grovt regnet bare halvparten av din totale regning.

Så dette ville jeg ubetinget ha kontroll på selv.

Altså...

Gå på konkurransetilsynet.no og finn leverandør med lite påslag i tillegg til marked/spotpris.

Det er mitt ubetingede råd.

Ok, takk for svar. Da hører jeg på deg. Det var vel for godt til å være sant.

Har ikke peiling på stømleverandører. Og det blir aldri til at jeg sitter og surfer etter billigste leverandør. Alt for kjedelig, får heller betale noen lapper ekstra.

Skrevet

Noen som er medlem her?

Syns vi har billig strøm. Ser på regningen hvor lite vi bruker,men så kommeralle påslagene i avgifter til staten...blir så f....

Alle klager over strømmen...les regningen deres, så ser dere hva dere betaler for trømmen. Lite i forhold til alle avgiftene-

Skrevet
Syns vi har billig strøm. Ser på regningen hvor lite vi bruker,men så kommeralle påslagene i avgifter til staten...blir så f....

Alle klager over strømmen...les regningen deres, så ser dere hva dere betaler for trømmen. Lite i forhold til alle avgiftene-

Klarer vel egentlig ikke å irriterte meg over dette.

Norge er blandt de billigste på strøm, av alle land vi kan sammenligne oss med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...