MiAmore83 Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Ja, som emnet sier, når burde jeg ha fått ut innbydelsene?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Spørs litt på reiseavstand, krav til overnatting, antall gjester, når dere må ha svar osv, men du trenger etter min mening ikke drøye veldig lenge. Tida går fort. Er det et lite bryllup med kun nær familie som allerede er informert om dato o.l. haster det jo ikke så fælt, men vil dere ha med fjerne søskenbarn fra andre sia av landet ville jeg sendt de ut ganske snart...
latte Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Kjekt å ha 8-10 uker hvor dere vet hvor mange som kommer.. også er det jul oppi det hele.. Send ut innbydelsene tidlig, og ikke ha så lang svarfrist, folk drøyer gjerne med å svare.
Glitnir Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Så fort som mulig, ville jeg sagt, ikke minst fordi folk gjerne planlegger nyttårsturer som varer frem til da i god tid.
MiAmore83 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Takk alle sammen, da skal jeg få ut fingeren!
Sort Pastill Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Vi gifter oss 20.februar, og kommer til å sende ut innbydelsene i begynnelsen av oktober. Mange har lang reisevei, og mange har barn de må få barnevakt til, og så videre. Tenker at det er greit å gjøre det så tidlig som mulig, sånn at folk har tid til å planlegge litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå