Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale
Skrevet

Hei,

Noen som vet hvor lenge man skal bruke spedbarnsinnlegget i en bilstol? Gutten er litt over en måned og veier 5,8 kg. Hun synes han virker litt stor for det nå!

Takk for svar!

Skrevet

Jeg tror vi tok ut vårt når han var ca 2 måneder.

Men så vidt jeg vet er det ingen fasitsvar på dette, man må nesten bare se an størrelsen på barnet i setet, og hvordan det eventuelt blir sittende dersom man tar det ut. Blir barnet sittende og "slenge", så må de vente litt. Men sitter barnet stabilt og godt uten puten, så bør det ikke være noe problem.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet
Jeg tror vi tok ut vårt når han var ca 2 måneder.

Men så vidt jeg vet er det ingen fasitsvar på dette, man må nesten bare se an størrelsen på barnet i setet, og hvordan det eventuelt blir sittende dersom man tar det ut. Blir barnet sittende og "slenge", så må de vente litt. Men sitter barnet stabilt og godt uten puten, så bør det ikke være noe problem.

hvor kjøper man spedbarnsinnlegg? Vi har bestilt bilsete fra Emmaljunga, men jeg visste ikke om noe innlegg.

Takk

Gjest ¤bella¤
Skrevet
hvor kjøper man spedbarnsinnlegg? Vi har bestilt bilsete fra Emmaljunga, men jeg visste ikke om noe innlegg.

Takk

Sånt følger med stolene, om du har kjøpt stol som kan brukes til baby.

Eller det gjorde hvertfall dette til vårt maxiCosi.

Ts: vi tok det bort når hun var ca 2 mnd. Da begynte det å bli trangt fro skuldrene hennes.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

takk, i butikken sa de at bilstolen var fra nyfødt da. Regner med at de vet hva de prater om, det er en babybutikk i Strømstad.

Skrevet

brukte det ganske lenge trur jeg. men hun var liten av vekst

Skrevet

Brukte det bare noen uker, var bare styr i vår stol.

Skrevet

Vi tok ut innlegget da han var ca 62 cm lang. Da fikk ikke hodet plass mer (Maxi cosi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...