Gå til innhold

Gleder meg til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har første dagen på jobb etter ferien i dag.

Det er ikke spesielt kaldt ute eller noe sånt men jeg oppdaget plutselig at jeg har allerede begynt å glede meg til jul.... :nissevink:

Bare jeg som er tidlig ute eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gledet meg til jul lenge allerede, jeg!! Tror jeg nevnte det første gang i juni eller noe.. Som jeg gjør stort sett hvert år.

Jeg har til og med skrevet julegaveliste (elsker å ordne gaver!) og ordnet en del av de allerede! (Det siste skyldes mest at jeg venter mitt første barn i oktober og regner med å være ganske okkupert frem til jul..)

Jula er ei herlig tid!

Håper bare jeg får tid og mulighet til å se alt det obligatoriske på TV denne jula. Det koker som oftest bort i kålen fordi det er folk overalt og ting å gjøre i siste liten..

Gleder meg!!

Skrevet

Nei, du er ikke alene- jeg har også så smått begynt å glede meg til jul :tre:

Håper høsten går fort :)

Skrevet

Jeg synnes nesten det beste med jula er å glede seg til den!

Alle forbredelsene og planelggingen, så når jula kommer kan man bare slappe av og nyte!! :hjerter:

Skrevet

Jeg gleder meg også til jul :hoppe:

Selv om det ikke er heeelt høst, så syns jeg det er høst og da kommer jo vinteren snart og da er det jul! wuhu!

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg gleder meg også! Definitivt den beste tiden på året. Skal handle inn garn snart, og begynne på julegavelagingen :D

Skrevet

De julegavene jeg lager selv er spiselige så jeg må nok vente litt med det. :fnise:

Men planleggingen av julegavene er snart ferdig!

Skrevet
De julegavene jeg lager selv er spiselige så jeg må nok vente litt med det. :fnise:

Men planleggingen av julegavene er snart ferdig!

Kan jeg spørre hva du skal lage? Er inne på tanken selv, lage spiselige julegaver! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...