Kari-Kari Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Har første dagen på jobb etter ferien i dag. Det er ikke spesielt kaldt ute eller noe sånt men jeg oppdaget plutselig at jeg har allerede begynt å glede meg til jul.... Bare jeg som er tidlig ute eller?
Fun Light Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg har gledet meg til jul lenge allerede, jeg!! Tror jeg nevnte det første gang i juni eller noe.. Som jeg gjør stort sett hvert år. Jeg har til og med skrevet julegaveliste (elsker å ordne gaver!) og ordnet en del av de allerede! (Det siste skyldes mest at jeg venter mitt første barn i oktober og regner med å være ganske okkupert frem til jul..) Jula er ei herlig tid! Håper bare jeg får tid og mulighet til å se alt det obligatoriske på TV denne jula. Det koker som oftest bort i kålen fordi det er folk overalt og ting å gjøre i siste liten.. Gleder meg!!
Adenosin Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Nei, du er ikke alene- jeg har også så smått begynt å glede meg til jul Håper høsten går fort
Kari-Kari Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg synnes nesten det beste med jula er å glede seg til den! Alle forbredelsene og planelggingen, så når jula kommer kan man bare slappe av og nyte!!
Minttu Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg gleder meg også til jul Selv om det ikke er heeelt høst, så syns jeg det er høst og da kommer jo vinteren snart og da er det jul! wuhu!
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg gleder meg også! Definitivt den beste tiden på året. Skal handle inn garn snart, og begynne på julegavelagingen :D
Kari-Kari Skrevet 20. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2009 De julegavene jeg lager selv er spiselige så jeg må nok vente litt med det. Men planleggingen av julegavene er snart ferdig!
Fun Light Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 De julegavene jeg lager selv er spiselige så jeg må nok vente litt med det. Men planleggingen av julegavene er snart ferdig! Kan jeg spørre hva du skal lage? Er inne på tanken selv, lage spiselige julegaver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå