Gå til innhold

Dyktig frisør/sminkør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg trenger tips til en dyktig frisør/sminkør på Romerike, sekundært i Oslo. Noen som har noen å anbefale?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å anbefale den frisøren jeg har brukt de siste årene: Katinka på Leslies, Byporten. Det ligger ikke noe særlig til for brudepynting (midt i Oslo sentrum), men jeg valgte å måtte dra fra Kolbotn til Oslo for å få håret og sminke fixet. Hun er den eneste frisøren jeg noen gang har stolt på med mitt uregjerlige hår.

Hun er en god blanding av inspirerende og lyttende. Hun nekter meg å ta permament, fordi det ikke vil bli bra (pga. hårtype), men hun hjelper meg stort med å spare til langt hår.

Bilder av meg på Dagen kan du se via signaturen.

PS: Min forlover brukte hun 20 min på å frisere! Jeg er megaimponert!!!

Skrevet

uansett hvor du skal ordne deg så ikke gjør det på leslies på kolbotn, der er det super dårlig sevice og de er ikke serlig flinke. Jeg har aldri vært så misfornøyd noen gang etter at jeg var der.

Skrevet
uansett hvor du skal ordne deg så ikke gjør det på leslies på kolbotn, der er det super dårlig sevice og de er ikke serlig flinke. Jeg har aldri vært så misfornøyd noen gang etter at jeg var der.

Jeg har bare klippet meg en gang på Leslies Kolbotn, men mange ganger på Leslies Vinterbro og Byporten. Det er en grunn til at jeg har gått tilbake til Vinterbro og Byporten, men ikke Kolbotn: de har veldig god service og er vanvittig flinke til å klippe. Leslies på Kolbotn var helt grei, men ikke noe mer - hva jeg har erfart.

Uansett tror jeg ikke at noen som kommer fra Romerike gidder å dra til Kolbotn for å få ordnet seg til Dagen...

Skrevet
Uansett tror jeg ikke at noen som kommer fra Romerike gidder å dra til Kolbotn for å få ordnet seg til Dagen...

:wink: Det kan nok stemme!

Men jeg vurderer sterkt å dra til Oslo. Da blir det vel enten min faste frisør gjennom 8 år (aner bare ikke om hun gjør sminke, dvs jeg tror ikke hun gjør det), eller så tenker jeg litt på Thomas Mørk på Studio Alf på Frogner. Han er flink! Og så slipper jeg egentlig å tenke så mye på over-kreativitet i noen retning, fordi jeg skal ligne mest mulig på sånn jeg så ut på bryllupsdagen (iom at vi må ta nye bilder - hulk!) - se bilder i linken min.

Skrevet
(iom at vi må ta nye bilder - hulk!) - se bilder i linken min.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. På den ene siden er bildene bra, men på den andre siden innehar de kanskje ikke bryllupsbildekvalitet heller.

Det må være utrolig trist!

PS: Hvor er det blitt av de bildene fra kirken?

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. På den ene siden er bildene bra, men på den andre siden innehar de kanskje ikke bryllupsbildekvalitet heller.

Det må være utrolig trist!

Vi kommer nok til å sette fotografbildene fra Dagen i album også, helt klart, men det blir nok ikke hedersplassen i stua på det store bildet - dessverre.

De bildene som er i linken min, er tatt med vårt vanlige digitalkamera, og er ikke ment å være bilder som skal ende opp på veggen, det er mer sånn "tilstandsrapport" fra dagen 8)

PS: Hvor er det blitt av de bildene fra kirken?

Her!

http://home.powertech.no/hilde/July4

Har bare glemt å legge de opp på siden sammen med de andre bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...