Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg har en nydelig marokansk kjole (Som vanligvis følger med belte) men først var den for stram. Så ba jeg en om å sy de tre små krokene slik at beltet kunne virke romsligere for meg. men så ble den for stor. Nå har jeg endelig målt med hendene hvor stram jeg vil den skal være, men jeg trenger hjelp fra en annen til å sy. Vi har kjøpt spesielle tykke nåler for dette beltet, men alle ble knekt i to under syingen. Nå har vi ingen igjen. Hvilken butikk mener dere kan ordne på beltet mitt etter mitt ønske uten at det trenger å koste en ''formue'' ? Vær så snill, og fortell hva dere har gjort hvis dere har opplevd noe liknende. Takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg har en nydelig marokansk kjole (Som vanligvis følger med belte) men først var den for stram. Så ba jeg en om å sy de tre små krokene slik at beltet kunne virke romsligere for meg. men så ble den for stor. Nå har jeg endelig målt med hendene hvor stram jeg vil den skal være, men jeg trenger hjelp fra en annen til å sy. Vi har kjøpt spesielle tykke nåler for dette beltet, men alle ble knekt i to under syingen. Nå har vi ingen igjen. Hvilken butikk mener dere kan ordne på beltet mitt etter mitt ønske uten at det trenger å koste en ''formue'' ? Vær så snill, og fortell hva dere har gjort hvis dere har opplevd noe liknende. Takker for svar! Dessuten så har jeg kjøpt selve kjolen med beltet fra Marokko. Det eneste jeg er ute etter er å få målt beltet riktig og få sydd de tre krokene på et litt annet sted enn de er nå.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Dessuten så har jeg kjøpt selve kjolen med beltet fra Marokko. Det eneste jeg er ute etter er å få målt beltet riktig og få sydd de tre krokene på et litt annet sted enn de er nå. Ingen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Ingen som vet? Jeg MÅÅ ha svar av de som vet noe om dette!
Gjest Pet Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Hvor bor du, da? I Oslo er det ihvertfall mange stoffbutikker på Grønland som også har systue. Du får bare søke på Gule sider og se om du finner noen som driver med søm der du bor. En skomaker kan sikkert hjelpe deg også.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Hvor bor du, da? I Oslo er det ihvertfall mange stoffbutikker på Grønland som også har systue. Du får bare søke på Gule sider og se om du finner noen som driver med søm der du bor. En skomaker kan sikkert hjelpe deg også. Men hva mener du med skomaker? jeg bar hare sett skobutikker, ikke skomakere ut på gata hvis det r d du mener. :S
Gjest Pet Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Men hva mener du med skomaker? jeg bar hare sett skobutikker, ikke skomakere ut på gata hvis det r d du mener. :S Skomaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå