Gjest Gjest_surra_* Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Må få ut litt tanker før jeg blir sprø. Har ingen jeg kan snakke med om dette fordi jeg føler meg litt slem. Det ble slutt med min samboer gjennom mange år for åtta måneder siden. I sommer traff jeg en herlig gutt som er alt jeg kan drømme om og har savnet hos min eks. Det at noen setter pris på en og viser at han bryr seg har jeg savnet i alle år. Jeg har vært helt ærlig med han nye om at jeg trenger tid og ikke er riktig klar for for ett forhold med en gang. I det siste har jeg og min eks pratet mye sammen, spesielt på SMS. Ikke flørting, men mer hva vi gjør i hverdagen også videre. Har også vært mye hos han da han fortsatt bor i leiligheten vår. Vi har ikke fått solgt ennå tross at leiligheten har lagt ute i seks måneder. Så lenge jeg ser og prater med eksen min så klarer jeg ikke gi slipp på han. Jeg vet at vi ikke passer sammen, men likevel så savner jeg han og skulle ønske han var som han nye jeg har truffet. Flere ganger jeg bare lurer på å flytte hjem så slipper jeg alt dette. Jeg har vært mye sammen med han nye og vi har det kjempegøy og alt gjør meg bare så forvirret. Vet at rådet nå burde være at jeg må kvitte meg med begge og finne meg selv litt. Men jeg får ikke det heller til. Hva hvis han nye virkelig er mannen i mitt liv? Jeg kan ikke holde han på gress i all evighet. Kan kanskje virke som jeg vil ha i pose og sekk, men det er ikke sånn og jeg føler meg skikkelig fæl. Håper derfor å finne noen som har vært i lignende situasjon og kan gi meg noen råd for føler ikke jeg er meg selv og lever litt i to verdner akkurat nå. Jeg er 35 år og har ingen barn så kan jo være jeg har litt "krise" i forhold til det også....
leirbål Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei. Ja det er mulig at du har litt hetta for å være 35 og singel. spesielt siden du har vært i et forhold lenge nå, og ikke er vant til å være alene. At du ikke har barn spiller nok også inn. Muligheten for at han du har møtt nå er mannen i ditt liv, er jo der. Men jeg tviler. Mest sannsynlig er han en flott mann med irriterende feil og mangler, som eksen din. Akkurat nå høres han mere ut som en rebound type. Det kan sikkert være greit å flørte litt med en som ikke er forelsket, men å holde en forelsket person på gress til du blir klar, er slemt. Det du trenger nå er tid alene til å bli kjent med deg selv. Finne ut av hva du ønsker og trenger. Ikke en ny mulig kjæreste, når du ikke har avviklet eksen helt enda. Så ja, det er vondt. Men det er det eneste anstendige å gjøre. Du sier det selv: du vil ha i pose og sekk, selv om du ikke vil innrømme det for deg selv. Så dropp den nye mannen, bli ferdig med eksen, og vent til du blir klar for et forhold. Du ville ikke likt om noen gjorde det med deg, som du gjør med han nå. For det gjør vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå