Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg har ett dilemma, som jeg bare må få ut. Han jeg er sammen med nå har bodd sammen med eksen sin over lenger tid. Nå har hun fått seg ny type, og har sagt i flere mnd at hun skulle flytte ut.. Men hver gang man tar det opp, får hun raserianfall og blir helt hysterisk. Nå sist var det plutselig at hun hadde vært blakk under hele ferien sin, så da gikk det utover han jeg er sammen med.. Han har vanskeligheter for å si i fra om ting, og jeg prøver bevisst å dytte han litt i riktig retning, men hun har en styring over mennesker som er litt svake for HISSIGE folk..

Jeg har selv prøvd å snakke med henne, men da holder hun på å rive meg i filler med hyling og stygt blikk..

Hva skal jeg gjøre??

Er ganske frustrert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bor han sammen med eksen sin?

Alt må da være bedre enn det?

Og hvis det er han som eier eller hans navn på leiekontrakten, hvorfor lar han henne bo der? Hvis ikke så kan han bare flytte ut.

Er han SÅ kuet at han ikke klarer å si nei til henne?

I så fall bør du løpe i motsatt retning nå.

Skrevet

Og hvis det er han som eier eller hans navn på leiekontrakten, hvorfor lar han henne bo der? Hvis ikke så kan han bare flytte ut.

Enig med deg gjest.

Skrevet

Enig jeg også. Han burde ha såpass respekt for deg at han enten kaster henne ut, eller flytter ut selv. Jeg lurer også på hvorfor de bor sammen?

Skrevet

Hvorfor finner du deg i at han bor sammen med eksen sin fortsatt?

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet

Og ikke minst, hvorfor gidder du å være sammen med en som ikke evner å "kjempe sin egen sak" og ordne opp selv? Han kunne flytta ut selv, slik at hun ikke hadde evne til å betale alt alene og måtte flytte. Om leiligheta står i hans navn etc. kan han ringe politiet og få henne fysisk fjernet fra leiligheta, eller han kan skifte lås når hun er ute og sette alle tingene hennes på gata.

Det er ikke umulig å få kastet ut et menneske om leiligheten står i hans navn. Om den ikke står i hans navn så kan han flytte ut, også enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...