Gå til innhold

Til alle dere puppedamer

Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Gjest EmilyLane

Halla!

Før dere ramser opp butikker, så vil jeg si at jeg har sjekka bravissimo, figleaves, La Senza og Change...

Jeg har størrelse 65FF, og vil nå ha noe skikkelig sexy undertøy. Gjerne rødt! Er greit å finne strømper, truse og slikt, men å finne en sexy BH i 65FF er ikke enkelt.

Noen som vet hvor i alle dager man kan bestille/kjøpe slikt? Agent Provocateur og Victoria's secret går bare opp til DD.

Jeg har mange fine BH'er fra freya, fantasie og slikt, men jeg er lei av "fin" og "søt".

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Jeg har ikke store pupper, men finner lite/ingenting i min størrelse (ca. 65E, varierer jo litt). Finner OK og fint/søtt undertøy, men ikke noe sexeh! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Dette lurer jeg også på... Jeg bruker riktig nok "kun" 65E, men sliter med å finne sexy undertøy i andre farger enn sort. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en butikk på Solsiden sentret i Trondheimn som selger bh'er opp til j cup. Husker ikke hva den heter i farta :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane
Er en butikk på Solsiden sentret i Trondheimn som selger bh'er opp til j cup. Husker ikke hva den heter i farta :lete:

Det er change. Problemet er ikke å finne BH'er i store størrelser, men SEXY undertøy...Får vel ta meg en tur på LaLina, men tviler på at jeg finner noe hot der.

Noen som har vært på Marinka-butikkene i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane

Hmmm....hva med denne? Ikke supersexy, men kanskje det beste jeg finner?

ææææh, men det er 200 kr i frakt...

Endret av EmilyLane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille lo

herregud unnskyld meg, men 65 cm rundt i omkrets og f/e i cup? er det fysisk mulig? ble nysgjerrig nå, er lita og sped selv, og har 70/75 i omkrets...

det dere kan gjøre er å kjøpe en vanlig bh, klippe den i stykker slik at man får en mal, kjøpe sexxy stoff og sy den selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer hva de har hos Bravissimno, men de har stadig lekre sett der med fine farger, hofteholdere osv som matcher. Jeg er helt enig i at det er vanskelig å finen sexy undertøy for store cup'er - har 70F sjøl og finner stort sett søte og fornuftige - men ikke så sexy...

Men hva med disse:

Eleanor, Freya

Jessica, Freya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane

Takk for forslag Suzy, men jeg vil gjerne ha en BH som ikke dekker hele puppen.

Jeg har vært på LaLina, og det er bare sånn "trauste" BH'er, ikke ungdommelige og freshe.

Vurderer å kappe av meg halve puppene snart, så kanskje jeg kan bruke sexy undertøy en dag jeg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Lina i Ullevålsveien (ser du bor i Oslo) har mye fint undertøy i alle slags størrelser.

Anbefaler jeg også! Handler alltid der, vurderer til og med å ta meg en reise "hjem" til oslo bare for La Lina. Kjøpte undertøy til bryluppet også der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud unnskyld meg, men 65 cm rundt i omkrets og f/e i cup? er det fysisk mulig? ble nysgjerrig nå, er lita og sped selv, og har 70/75 i omkrets...

det dere kan gjøre er å kjøpe en vanlig bh, klippe den i stykker slik at man får en mal, kjøpe sexxy stoff og sy den selv...

Det er helt mulig ja, jeg er 60-65 i omkrets, har J skål, og er nesten 180 høy. Du får prøve og sy en bh selv, og fortelle oss hvordan det går...

Jeg finner ting på LaLina, men jeg er kanskje ikke så rasende sexy. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg det finnes masse sexy undertøy til store pupper, men det virker ikke som du orker å gi noe en sjanse.. så... SYND for deg - håper du finner en BH eller at du velger å være mindre "SEXY"..................................... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest puppedame
omg det finnes masse sexy undertøy til store pupper, men det virker ikke som du orker å gi noe en sjanse.. så... SYND for deg - håper du finner en BH eller at du velger å være mindre "SEXY"..................................... :kjefte:

Det finnes IKKE masse sexy undertøy til store pupper, og det som finnes er dyrt og vanskelig å finne. Snakker av erfaring som en 65H. Sist jeg var på change fant jeg tre BHer i riktig størrelse i HELE butikken!! Og ingen av dem var spesielt sexy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tila_*

Herregud hva er dette for et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha :sukk: 65G her(60H finnes omtrent ikke) , og innmari vanskelig å finne fine BHer , er glad om jeg finner noen som passer. Har ikke så store bryster heller, 80 C/D passer utmerket i cup men ikke i omkrets.

Har alltid lurt på hvorfor de bruker samme reima på alle cupene, slik at en 65G i omkrets er vel omtrent samme omkrets som en 75C , elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...