Gjest Gjest_giftesyk_* Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Haha... poster dette i snikk-snakk fordi det rett og slett er det. Litt utløp for frustrasjoner regner jeg med. Saken er den at etter 3 år med min kjære befinner vi oss på en fantastisk høyde i forholdet der jeg faktisk sitter her og føler meg nyforelsket! Vi har vært et stykke nede, han har vært på sykehus og hatt flere operasjoner enn jeg orker å tenke på, vi har hatt en periode med stagnasjon der jeg tvilte på følelsene mine før det hele løsnet og vi snakket oss ut av mini-krisen. Vi snakker om hus, om barn, økonomiske valg om ekteskap og om å bli gamle sammen. De siste par månedene har jeg fått griller i hodet. Jeg KLARER ikke være tålmodig, men jeg vet jeg bør være det. Det er ikke akkurat noe som haster! Det beste er å leve sammen som vi gjør nå i et par år til og bli enda bedre kjent med hverandre før vi lager noen virkelig store forpliktelser sammen. Jeg vil bare at vi skal gifte oss. Jeg vil at vi skal gifte oss NÅ. Jeg tror dette er et tegn på at jeg fortsatt er litt usikker og kanskje tror jeg at dersom vi giftet oss så er det hele skrevet i stein og at det da virkelig BLIR oss to. Det er en trygghet i selve ekteskapsløftet, men jeg er jo realistisk nok til å forstå at det ikke spiller noen rolle fra eller til om vi gifter oss nå eller om 3-4 år (som jeg regner med er mer sannsynlig). Noen andre som er giftesyke? Og nei, jeg er ikke 17! Jeg er 25 og han er 29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå