Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 :D :D :D I dag er det ett år igjen! Jeg gleder meg masse allerede, skulle nesten ønske det var nå, og ikke et helt år til... Men jeg trenger sikkert året til planleggingen, og all den tid jeg kan få, så det er kanskje like greit... Flere som gleder seg??... :blunke:
Gjest Tabby Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Grattis med bare 1 år igjen da. Det er enda ganske lenge til jeg kan si det. Du får kose deg med planleggingen da, jeg regner med at 1 år går kjempefort...
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2003 Det er en stund igjen, men tiden går jo som kjent så fort, særlig når man er travelt opptatt med å planlegge! Er det andre 7. august bruder 2004 som begynner å glede seg??
bookwormgirl Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Jeg gifter med 6.august neste år, så jeg hadde maks sommerfugler i magen i går. Jeg og min kjære koste oss og feiret "minus ett års bryllupsdag" :blunke: Føler at nedtellingen begynner for alvor nå når det bare er 1 år igjen....
Ingeborg Skrevet 7. august 2003 #5 Skrevet 7. august 2003 Vi har også et år igjen i dag. Og ja, vi gleder oss masse. Men jeg prøver å ikke ta for mye av for å ikke drive omgivelsene (les: mamma) til vanvidd... så det tar jeg igjen her.
snusmumerikken Skrevet 7. august 2003 #7 Skrevet 7. august 2003 Et år går fort, tro du meg Da min kjære fridde, satte vi datoen to og et halvt år frem i tid. Nå er det bare 10 måneder igjen (26.06.2004). Så det er kanskje på høy tid å begynne planleggingen. Gleder meg sammen med deg. Har du begynt å se etter kjole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå