ellybelly Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Denne burde dere lese, skikkelig underholdene bok! Omtale Herman er 20 år, og tenker kun på to ting: seg selv og damer. Ettersom det er lenge mellom hver dame det er verdt å satse på, synes han det er fint at det er langt kortere mellom dem som kun er et hakk i dashbordet - som til nå har 44 hakk. Livet er enkelt og ukomplisert, helt til den narsissistiske... www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4030391 Er det virkelig sånn dere gutter er?
HulaHoop Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Enkelte gutter er sånn, ja. Boka er jo fra virkeligheten.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Enkelte gutter er sånn, ja. Boka er jo fra virkeligheten. det er tydelig at historien er sann ja. jeg fant dette intervjuet på en nettbyprofil til en klysete gutt som mente på at han var inspirasjonen til hovedkarakteren i boka. jeg leser vanligvis ikke noe særlig med bøker, men denne boka har jeg lest tre ganger! utrolig lettlest og morsom.
Gjest Gjest_Simone_* Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hihi Typen min kjøpte seg den boka, 1. boka han noen gang har lest siden ungdomskolen, og han la den ikke fra seg før han var ferdig. Måtte lese den selv, og synes den var kjempemorsom.
Gjest HENRIK Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 HAHAHA! denne boken er helt motbydelig bra. jeg lo meg gjennom alle sidene. helt utrolig at det går an å treffe samfunnet så jækla rett på spikeren!
Gjest Øyvind Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 HAHAHA! denne boken er helt motbydelig bra. jeg lo meg gjennom alle sidene. helt utrolig at det går an å treffe samfunnet så jækla rett på spikeren! Ja det må jeg si. Språket og stilen i denne boken var så tatt på kornet. I tillegg får jeg sympati med stakkars Herman som er hovedkarakteren, men han er nå en passe snål og umoden fyr da, sjarmerende ja, men ikke den med mest krutt i topplokket:-) Anbefaler boken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå