Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har tenkt oss til New York i desember, har tittet litt på dette hotellet:

Se hotellet her

Noen som har bodd der før eller vet hvor det ligger? Hvordan er standaren og lokalisasjoen? Kommer man seg greit inn til sentrum?

Imgtagg fjernet. Trampe -mod-

Endret av Trampe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det ser ut som hotellet befinner seg ved Newark flyplassen og jeg er ikke sikker på om det går noen subway ut dit. Jeg har tatt toget til Newark flyplassen fra NYC et par

ganger og det tar ca 30 minutter. Da kona og jeg var i NYC i 2007 valgte vi å bo i Long Island City rett over East river. Vi bodde rett ved en subway stasjon og det var kun 2 stopp til Manhattan så det var enkelt å komme seg rundt. Her er et reisebrev med bilder: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . Håper du kan finne noe nyttig info der.

Skrevet

Det ser ut til å være billig, men ikke veldig praktisk med tanke på å være turist i New York City hver dag - hvis det er det dere har tenkt til.

Som Gard sier ligger det ved flyplassen Newark.

Skrevet

Henger meg på de to over - dette er ikke hotellet for vanlige turister til New York, men mer et flyplasshotell eller eventuelt et sted å bo dersom du av en eller annen grunn skal til akkurat dette området i New Jersey. Det er en grunn til at det er billig...

Skrevet

Jeg ville definitivt ikke bodd der, det er ingenting å se der, området er stygt og du går glipp av så mye med å reise frem og tilbake. Og du kan risikere opp mot 3 kvarter inn til Manhattan med buss.

Men jeg anbefaler deg www.hotwire.com! Endte opp med med et fantastisk 4-stjerners hotell midt mellom Central Park og Times Square.

Du betaler først, får hotellet etterpå. Og du velger selv sånn ca beliggenhet på Manhattan, samtidig som at du velger antall stjerner og fasiliteter du ønsker(vi søkte på et hotell med svømmebasseng/spa). Strålende fornøyd med den siden:)

Og så lenge du velger flere stjerner, jo sikrere er du på at du uansett kommer på et bra sted:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...