Gjest Fashionable Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg blir med på en bryllupsfest om noen måneder. Har skaffet kjoler, men jeg trenger en god bh med litt fyll som gjør at brystene virker litt større. Men hvor kan jeg få tak i slike bh'er, gjeerne under 200-lappen? Vær så snill og kom med forslag til vare, butikk og pris! Det vil jeg sette utrolig stor pris på. Takker veldig veldig mye for alle svar. Mvh.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Om du er singel lar du være å jukse på det viset.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg pleier å fylle på litt ekstra, har gel innlegg i bhen. Heldigvis for Brutal Mann er jeg gift;) Hvis det ikke synes med den kjolen du skal bruke så kan du prøv å ha to bher med push-up på.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Jeg pleier å fylle på litt ekstra, har gel innlegg i bhen. Heldigvis for Brutal Mann er jeg gift;) Hvis det ikke synes med den kjolen du skal bruke så kan du prøv å ha to bher med push-up på. er det noen andre som kjøper innlegg fra butikker? i såfall ,hva heter butikken og hvor mye koster dem?
FantasDick Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Vel, BH'ene fra H&M o.l er stort sett stappfulle av "fyllstoff" så kan vel ikke være så vanskelig å finne en grei BH der. Ser du skriver at du vil ha en god BH, men jeg synes ikke man finner spesielt gode BH'er under 200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå