Gjest Supermimz Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg og sambo tenker på å lage en barnebok sammen etterhvert, så jeg lurte på hva slags bøker dere foretrekker, hvilke ungene liker best og hva som er favorisert. Vi har en historie og tema klart, men det er så klart gøy å høre hva slags bøker som er populære eller om det er noe spesielt folk savner fra bokhandlene. Synest dere det er greit med bøker som er triste, som legger opp til samtale mellom mor\far og barn, eller som rettet mot å være lærerike. Tenker da helst på bøker til de fra 3 og opp til 6.
Gjest *Mim* Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Jeg og sambo tenker på å lage en barnebok sammen etterhvert, så jeg lurte på hva slags bøker dere foretrekker, Gode bøker med gjennomarbeidet språk og kvalitetsillustrasjoner. Da kan de gjerne være overraskende, triste, glade, søte, skumle... hvilke ungene liker best Det er så forskjellig blant ungene her i huset. Alt fra søplete Disney-bøker til Harry Potter og Svein og rotta. og hva som er favorisert. Mener du bestselgere? Vi har en historie og tema klart, men det er så klart gøy å høre hva slags bøker som er populære eller om det er noe spesielt folk savner fra bokhandlene. Synest dere det er greit med bøker som er triste, Ja, men det må ende godt! som legger opp til samtale mellom mor\far og barn, Ja. eller som rettet mot å være lærerike. Ja. Tenker da helst på bøker til de fra 3 og opp til 6. Flott! Lykke til med arbeidet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå