smuk Skrevet 1. desember 2009 #61 Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Vi gifter oss 19. juni, og har fått på plass de største tingene. Vigselssted + vigsler (Human-Etisk vielse) Festlokale Catering Forlovere Fotograf Begynt å spare opp cognac når vi er i utlandet Og laget halvveis gjesteliste Samt funnet ut hvem vi skal spørre om vil være visevert Jeg har bestilt meg brudekjole fra jkdress.com som kom i posten. Den var omtrent like pen som på bildet, men jeg oppdaget at jeg rett og slett blir meget utilpass av store skjørt og slep. Så da har jeg bestilt meg en til som forhåpentligvis er litt lettere å ha med å gjøre (1500 kr pr. stykk, jeg tar sjansen) Den siden jkdress.com var det kjempemye fint på. Men hvordan går du frem for å bestille, ta mål osv? Og hvordan betaler du? er det trygt med kort?
krem Skrevet 1. desember 2009 #62 Skrevet 1. desember 2009 Krem: du er med på lista Stoppet opp litt her også, studiene tar mye energi Hørtes koselig ut med vennefest da, hvordan ordner dere det? Vi har vennefest fordi da slipper vi å velge hvem vi som skal få komme i bryllupet vårt! Det skal være i hagen til hans foreldre, de leier inn stort telt, serverer grytrett, salat og ris til middag og kaker fra bryllupsfesten dagen før. Synes det er helt fantastisk at de er villige til å la oss ha det i hagen sin, jeg kommer til å få noen supre svigerforeldre Vennefesten vil bli litt mindre finpyntet enn på selve bryllupsdagen, men jeg skal ha brudekjolen på meg da også man må jo bruke den når man kan
Smårips Skrevet 2. desember 2009 #63 Skrevet 2. desember 2009 Den siden jkdress.com var det kjempemye fint på. Men hvordan går du frem for å bestille, ta mål osv? Og hvordan betaler du? er det trygt med kort? Du sender en mail til en av adressene under "Contact Us", og så sender han tilbake med pris osv. Det ligger en oppskrift på hvordan man skal ta mål. Det koster det samme å bestille i størrelse eller skreddersydd. Jeg betalte via paypal, men det går sikkert fint å bruke kredittkort. Du kan forresten søke etter jkdress på forumet, så er det mange som har erfaringer med siden.
jane_austen Skrevet 6. desember 2009 #64 Skrevet 6. desember 2009 Gratulerer me kjole Link? Vi har siden sist fikset dress til mannen, er i god gang med invitasjonene og fotograf er i boks Har bestilit i salong, og har ikke hatt tid til å finne den igjen på nettet enda, men det var en kjempefin Maggie Sottero kjole! Må se å få leita den frem en dag:) Så bra, er vel kanskje på tide å ordne fotograf etterhvert også. Venter i alle fall med dress til mannen til etter jul, syns jeg har ordnet nok nå, hehe!
Modic Skrevet 6. desember 2009 #65 Skrevet 6. desember 2009 Tjoho, invitasjonene er ferdige, og sendes ut denne uka!! (Og for dere som synes vi er tidlig ute: ja, det er vi. Men vi skal ha bryllupet på en annen kant av landet, så folk må bestille overnatting.) Nå er det "alvor"!!
fru sp Skrevet 30. desember 2009 #66 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal gifte oss 5.june og nå må planleggingen virkelig begynne! Har mye på plass, sted, kirke, dj,kjole. Men fortsatt mye gjenstår. Syntes blomster er vanskelig...
LindaM Skrevet 31. desember 2009 #67 Skrevet 31. desember 2009 Nå begynner det virkelig å nærme seg for oss!! Vi har begynt så smått med invitasjoner, og skal lage egne bordkort. Ellers braker det nok løs på nyåret med resten av ting som skal fikses! Gleder meg! Synes det har vært en liten dødtid de siste par mnd. Ikke så mye som kan fikses så tidlig. Men nå blir det nok en del å sette fingrene i! Fortsatt lykke til med forberedelser juni-bruder!!
Bee Skrevet 1. januar 2010 #68 Skrevet 1. januar 2010 Ja, nå må jeg også begynne å henge i for fullt..! Føler jeg har hatt ca et halvt års pause fra planleggingen, og er redd jeg ligger laaangt etter nå... Nå gjelder det å henge i..! Vi holder nå på med invitasjonene... Men det er aaaltfor mange andre punkter som dessverre ikke er krysset av
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #69 Skrevet 4. januar 2010 Da er du med på lista, fru sp Nå er det under et halvt år til bryllupet føler jeg har kontroll, men mangler de fleste detaljer da.. Innbydelser er det neste som skal ferdigstilles, så står bryllupsreisen, ønskelista og ringer på "to do" lista frem mot våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå