Gå til innhold

Junibruder

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selvfølgelig skal du være med :hallo: (selv om det betyr at jeg ikke får datoen for meg selv lengre ;) )

Deilig med dekket bord da, det gjør planleggingen litt lettere..

Ja, det er ganske greit! :jepp: Alt vi trenger å gjøre er å være der og kose oss! Vi vurderte å være på et lokale, der vi måtte ha bestillt mat og gjort alt selv, men vi fant ut av at hvis vi gjør det på den måten vi har valgt, kan vi slappe av hele dagen og slippe å tenke på noe. Jeg blir fort stresset og min kjære så vel for seg at jeg kom til å begynne å stresse og sånn! :fnise: Så han sa at han helst ville gjøre det på den måten vi har valgt!

Skrevet

Huff, jeg har helt stoppet opp i alt som heter planlegging, jeg....

Vi har ordnet kirke, lokale, fotograf, og funnet ut hvilken kjole jeg skal ha. Dessuten har vi forespurt musikere.

Nå er det helt stopp, og jeg må få orden på kokk snart, slik at vi kan få beregnet litt priser osv. Ellers får jeg ikke sendt ut invitasjonene, fordi prisen på middagen avgjør om vi skal gå for gjesteliste A eller gjesteliste B.... (Antallet "perifere venner" varierer.)Ønsker å sende ut invitasjonene i god tid før jul.

Men nå er det så mye annet som har fokus: utdannelsen min (som jeg avslutter to uker før bryllupet) er krevende, og dette siste året er travelt. Allikevel: det skal nok ordne seg!! Som andre har skrevet før meg - planleggingen går i rykk og napp!! :)

Skrevet

Nå har det blitt helt stopp for meg og! Glad jeg fikk ordnet kjolen.. Fikk beskjed om at enkelte designere har 6 mnd levering.. Så fant ut at jeg ikke hadde så god tid som jeg trodde!

Når burde man sende ut invitasjoner egentlig? Får høre så mange forskjellige ting at jeg blir usikker!

Sliter med spørsmålet om musikken, syntes det er helt håpløst å finne noen som er flinke! De som er flinke skal jo ha så masse penger at jeg ikke helt syntes det er verdt det... Noen som har noen tips til flinke musikere i Drammen/Oslo området?

Skrevet
Sliter med spørsmålet om musikken, syntes det er helt håpløst å finne noen som er flinke! De som er flinke skal jo ha så masse penger at jeg ikke helt syntes det er verdt det... Noen som har noen tips til flinke musikere i Drammen/Oslo området?

Jeg leter etter fotograf og veteranbil i samme området :goodbye: Men vi skal ikke ha musikk da..

Ang innbydelser tipper jeg vi sender ut de 3 mnd før dagen, men de aller fleste har fått beskjed om og holde av datoen allerede :)

Gjest Gjest_Cilla2010_*
Skrevet

Da har jeg endelig logget inn på ordentlig i stedet for å bare snike på sidene her :gjeiper:

Vil gjerne være med på junilisten!

Bryllupet skal stå 26 juni 2010 (ikke alene den datoen har jeg skjønt ;) )

Håpet jeg kunne komme med på oversikten på førstesiden?? :goodbye:

Cilla

Skrevet
Da har jeg endelig logget inn på ordentlig i stedet for å bare snike på sidene her :gjeiper:

Vil gjerne være med på junilisten!

Bryllupet skal stå 26 juni 2010 (ikke alene den datoen har jeg skjønt ;) )

Kirke, lokale, forlovere og Kjolen med alt tilbehør er i boks!

Gleder meg!!! :yvonne:

Hei, hei :)

Selvfølgelig skal du få lov til å være med på lista :) Beklager at jeg ikke så deg før :klem:

Virker som om dere er godt i gang også! Hva slags kjole har du kjøpt?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei :)

Vi gifter oss også 12 Juni :)

Hittil har vi ordnet:

- Kirke

- Lokale

- Meny

- Forlovere

- diverse pynt til lokalet/kirken

Har ikke begynt å kikke på antrekk til meg eller forloveden enda, men håper jeg rekker å kikke litt på kjole før jul. Ellers har vi noen tanker ang. musikk til bryllupsfesten(har funnet et lokalt band) og såvidt begynt å tenke på hvor vi vil på bryllupsreise!

Blir spennende å følge med her fremover og se hvordan vi ligger an i forhold til andre junibrudepar :)

Skrevet
Hei :)

Vi gifter oss også 12 Juni :)

Hittil har vi ordnet:

- Kirke

- Lokale

- Meny

- Forlovere

- diverse pynt til lokalet/kirken

Har ikke begynt å kikke på antrekk til meg eller forloveden enda, men håper jeg rekker å kikke litt på kjole før jul. Ellers har vi noen tanker ang. musikk til bryllupsfesten(har funnet et lokalt band) og såvidt begynt å tenke på hvor vi vil på bryllupsreise!

Blir spennende å følge med her fremover og se hvordan vi ligger an i forhold til andre junibrudepar :)

Du er med på lista :) og gratulerer med kjempeflott dato ;)

Gjest erteblomst
Skrevet

Hei!

Vi gifter oss også 26. juni 2010.

Jeg ble litt stresset av å lese hvor langt dere er kommet med planleggingen :overrasket: Vi fikk lokalet og kirke på plass i mai, men så bestemte vi oss for å bytte kirke og det ble plutslig litt stress når mye var opptatt. Men vi fikk en fin kirke ikke så langt fra der vi skal være. Velger dere klokken 13 eller 14:30?

Ser frem til å dele denne tiden med dere :goodbye:

Skrevet
Hei!

Vi gifter oss også 26. juni 2010.

Jeg ble litt stresset av å lese hvor langt dere er kommet med planleggingen :overrasket: Vi fikk lokalet og kirke på plass i mai, men så bestemte vi oss for å bytte kirke og det ble plutslig litt stress når mye var opptatt. Men vi fikk en fin kirke ikke så langt fra der vi skal være. Velger dere klokken 13 eller 14:30?

Ser frem til å dele denne tiden med dere :goodbye:

Du er med på lista :) Vi velger 14:30, da har vi goood tid på formiddagen og gubben får trent :gjeiper: dette er siste vielse i kirken for dagen, så da er det heller ikke noe stress med å komme seg bort før nytt bryllup..

Skrevet

Hvor langt har dere kommet nå da?????

Nå har vi fått ordnet kokk å, og meny :) Og vi har fått en fotograf, til den prisen vi ville!!! :jepp:

Fornøyd nå ja!!!!

Har igjen dress til mannen, svenneklær,

alt av papir..invitasjoner,navnkort,sanghefte,meny.

Blomster og småpynt... Men vet hvordan alt skal være da, så bare å bestille.

Føler plutselig vi har goooood tid :ler:

Skrevet
Hvor langt har dere kommet nå da?????

Nå har vi fått ordnet kokk å, og meny :) Og vi har fått en fotograf, til den prisen vi ville!!! :jepp:

Fornøyd nå ja!!!!

Har igjen dress til mannen, svenneklær,

alt av papir..invitasjoner,navnkort,sanghefte,meny.

Blomster og småpynt... Men vet hvordan alt skal være da, så bare å bestille.

Føler plutselig vi har goooood tid :ler:

Så heldig du er, høres utrolig deilig ut å ha kontroll på så mye allerede. Syns det er så ekstremt vanskelig å bestemme meg 100% for hva slags farger/stil jeg egentlig vil ha på både pynt og invitasjoner... hadde ikke trodd det skulle være så vanskelig! Men det ordner seg vel etterhvert! :)

Skrevet

Jeg vil også være med :) klarer av en eller annen grunn ikke å få logga meg inn, så får skrive som gjest!

Vi gifter oss 19. juni og har klart

kirke,

lokale med alt inkludert (mat, servitører, rengjøring - alt!), lokale for dag 2 (vennefest i hagen til hans foreldre)

og en forlover

Har ikke tenkt så mye på brudekjole ennå, hadde et lite håp om å bli i litt bedre form før jeg prøver kjoler...

Vi har egentlig stoppet opp litt nå, vet det er mye som skal ordnes og gjøres, men jeg har mistet litt driven nå. Har blitt mye lesing og eksamensstress i det siste, så bryllup har blitt litt nedprioritert desverre. Vi har heldigvis foreldre og venner som stiller opp og hjelper, så det kommer nok til å gå veldig fint :jepp:

Kjenner jeg gleder meg nå som jeg er her inne og leser hva andre skriver :)

Skrevet

Krem: du er med på lista :)

Stoppet opp litt her også, studiene tar mye energi :sjenert: Hørtes koselig ut med vennefest da, hvordan ordner dere det?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei alle junibruder!

Vi gifter oss 26. juni, og startet planleggingen i sommer. Det har stått stille en stund, men nå har jeg hatt litt tid til å ordne noe småtteri igjen, så nå ser lista mi slik ut, over ting som er ordnet:

- Budsjett!!!

- Oversikt over hvor mye vi får i tilskudd fra foreldre osv, og hvor mye vi skal betale selv

- Forlovere

- Kirke

- Lokale (Grendehus)

- Kokk (og servitører, for det ordner kokken!)

- Innkjøp av råvarer til middagen (selvfølgelig ikke kjøpt enda, men kokken ordner det også! :) )

- Fotograf

- Skyss

- Musikere

- Har bestemt antrekk til brudgom, brudepiker og brudesvenn. De sistnevnte skal ha bunad, og vi har snakket med hun som skal sy om barnebunadene, så de passer.

- Sko og smykker til meg

- Kjole er bestemt, skal bestilles rett over jul

- Overnatting for brudeparet bryllupsnatten

- Turistguider til å legge ved invitasjonene, siden vi skal gifte oss på en kant av landet som gjør at de aller fleste ikke er kjent der

- Fargetema for bryllupet

- Har tenkt ut bordpynting

- Gjesteliste

Når jeg ser denne lista, så synes jeg vi har kommet ganske langt!! :)Jeg er spesielt godt fornøyd med kokken, som ordner og styrer!

Vi valgte å bestille proff fotograf, som skal være med oss f.o.m. vielsen, t.o.m. ankomst til festen. De bildene får jeg ikke tatt opp igjen om de ikke skulle bli bra, og siden jeg fotograferer en del selv, er jeg ganske kresen når det gjelder bilder. Jeg er også perfeksjonist.......... Hihi!

Så langt ligger vi godt UNDER budsjett, og det er betryggende!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg faktisk valgt og bestilt meg kjole! :)

Det ble første kjolen jeg prøvde! Så utrolig deilig å være ferdig med det... nå kan jeg bare kose meg med å lage invitasjoner osv mens jeg venter på at den skal komme!

Gleder meg!! :)

Skrevet
Nå har jeg faktisk valgt og bestilt meg kjole! :)

Det ble første kjolen jeg prøvde! Så utrolig deilig å være ferdig med det... nå kan jeg bare kose meg med å lage invitasjoner osv mens jeg venter på at den skal komme!

Gleder meg!! :)

Gratulerer me kjole :) Link?

Vi har siden sist fikset dress til mannen, er i god gang med invitasjonene og fotograf er i boks :jepp:

Skrevet

Hei

Jeg vil gjerne være med her jeg og :)

Vi gifter oss 5. juni. En del ting begynner komme på plass men tiden flyr :gjeiper:

Hittil har vi ordnet:

- kirke

- lokale

- forlovere

- kjole

- kokk (kommer i morgen for å fikse menyen)

- frisør

- bryllupsreise (bestilt noe)

Så nå er det en del detaljer som klær til mann,invitasjoner, bukett, frisyre, dekorering av lokale og kirke og endelig gjesteliste....pluss litt mer :)

Synes mye er på plass men tiden flyr avgårde.

Skrevet
Hei

Jeg vil gjerne være med her jeg og :)

Vi gifter oss 5. juni. En del ting begynner komme på plass men tiden flyr :gjeiper:

Hittil har vi ordnet:

- kirke

- lokale

- forlovere

- kjole

- kokk (kommer i morgen for å fikse menyen)

- frisør

- bryllupsreise (bestilt noe)

Så nå er det en del detaljer som klær til mann,invitasjoner, bukett, frisyre, dekorering av lokale og kirke og endelig gjesteliste....pluss litt mer :)

Synes mye er på plass men tiden flyr avgårde.

Du er nå med på lista :goodbye: Virker som om dere har fått på plass det meste store, så deilig!

Skrevet

Heisann! :goodbye:

Vi gifter oss 19. juni, og har fått på plass de største tingene.

Vigselssted + vigsler (Human-Etisk vielse)

Festlokale

Catering

Forlovere

Fotograf

Begynt å spare opp cognac når vi er i utlandet :fnise:

Og laget halvveis gjesteliste

Samt funnet ut hvem vi skal spørre om vil være visevert

Jeg har bestilt meg brudekjole fra jkdress.com som kom i posten. Den var omtrent like pen som på bildet, men jeg oppdaget at jeg rett og slett blir meget utilpass av store skjørt og slep. Så da har jeg bestilt meg en til som forhåpentligvis er litt lettere å ha med å gjøre :sjenert: (1500 kr pr. stykk, jeg tar sjansen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...