Møffi Skrevet 28. august 2009 Forfatter #21 Skrevet 28. august 2009 Slik ser min ut... Så fin den blir sikkert fin på, likte særlig hvordan den var i midjen
bipbopalula Skrevet 8. september 2009 #23 Skrevet 8. september 2009 Jeg har ikke kjøpt enda.. ikke tenkt så langt enda..
Møffi Skrevet 9. september 2009 Forfatter #24 Skrevet 9. september 2009 Jeg har skikkelig stoppa opp nå, klarer ikke å finne fotograf som vi liker til en pris vi liker, så da har vi bare lagt det på is og håper det ordner seg Det neste blir dress til mannen og innbydelser, men begge deler kan taes etter jul.. Også bryllupsreisen da.. Skal dere på det? Evnt hvor?
Prestekrage Skrevet 9. september 2009 #25 Skrevet 9. september 2009 Finner ikke fotograf jeg heller. Alle er så sære, og uff..ja. De som ikke er sære er dyre Finner heller ikke kokk... Det går i rykk og napp her å med planlegging,nå er jeg inne i en go-periode. Da vil jeg helt få ordnet i alt. Men så kan det gå en uke, så er det fult stopp i ett par-tre mndr! Så prøver vi å ordne en solist til kirken, og en/noen som kan spille under festen. Bryllupsreisen vår blir nok desverre i første omgang en "billig" familieferie. Til ett eller annet typisk turiststed.. Så tar vi en romantisk tur,bare gubben og meg på 1. års bryllupsdag. Da blir det mest sannsynlig maldivene
Gjest gjest tina Skrevet 11. september 2009 #26 Skrevet 11. september 2009 Hvordan går det med dere junibruder er det noe nytt i planleggingen ? her så har vi nettopp fått i orden en cateringavtale...og servitører for den store kvelden. Hvor mye er det servitørene tar egentlig for en kveld,er det noen som vet....
Gjest gjest tina Skrevet 11. september 2009 #27 Skrevet 11. september 2009 Ingen flere som vil vise????? Jeg skulle gjærne ha vist deg kjolen min jeg hadde jeg enda fått det til... hehe...er ikke så flink til dette med data da skjønner du. :gjeiper:
Prestekrage Skrevet 11. september 2009 #28 Skrevet 11. september 2009 Da har vi fått skaffet en solist til kirken, som skal synge "det vackraste". Kjempe flink jente!!!!! Og så har jeg sett en gammel,veteran,mercedes stående noen gater bortenfor oss. I dag gikk jeg bort, banket på døren og lurte på om han leide bilen ut for bryllupstransport. Først sa karen nei, fordi den lakk bremsevæske. Men da han forsto jeg ikke trengte det før sommeren igjen sa han at vi kunne låne bilen gratis om vi ville!!! Den er skikkelig kul!!! Ser slik ut: http://www.lerum.no/Portals/lerum/Lerum/Fo...s%20veteran.jpg Og i tillegg har vi kanskje fått skaffet en kokk, men den er litt usikker enda... Juhu, litt glad i dag!!!
Møffi Skrevet 15. september 2009 Forfatter #29 Skrevet 15. september 2009 Da har vi fått skaffet en solist til kirken, som skal synge "det vackraste". Kjempe flink jente!!!!! Og så har jeg sett en gammel,veteran,mercedes stående noen gater bortenfor oss. I dag gikk jeg bort, banket på døren og lurte på om han leide bilen ut for bryllupstransport. Først sa karen nei, fordi den lakk bremsevæske. Men da han forsto jeg ikke trengte det før sommeren igjen sa han at vi kunne låne bilen gratis om vi ville!!! Den er skikkelig kul!!! Ser slik ut: http://www.lerum.no/Portals/lerum/Lerum/Fo...s%20veteran.jpg Og i tillegg har vi kanskje fått skaffet en kokk, men den er litt usikker enda... Juhu, litt glad i dag!!! Så kjekt med bil! Bor du i nærheten av meg mon tro, vi leter også etter bil
Møffi Skrevet 15. september 2009 Forfatter #30 Skrevet 15. september 2009 Hvordan går det med dere junibruder er det noe nytt i planleggingen ? her så har vi nettopp fått i orden en cateringavtale...og servitører for den store kvelden. Hvor mye er det servitørene tar egentlig for en kveld,er det noen som vet.... Hos oss er det inkludert i leie av lokale, men let litt rundt på forumet, mener å ha sett noen tråder om det... Vi søker fortsatt fotograf, men er ellers i god rute vil jeg si Har til og med begynt og småpusle med innbydelsene!
tda Skrevet 15. september 2009 #31 Skrevet 15. september 2009 (endret) Henger meg på denne tråden jeg! Vi skal gifte oss 19. juni og har fått på plass: kirke lokale kjole fotograf trykksaker (alt er klart, skal snart trykke opp invitasjoner) bil servitører Vi har også funnet ut hvordan vi skal pynte, men ikke kjøpt inn noe ennå. Føler ting er under kontroll, men kommer hele tiden på ting jeg må gjøre! Her er kjolen min! Neste på listen er å skaffe musikk og det er ikke lett! Servitørene våre tar forresten 200 kr i timen. Endret 15. september 2009 av tda
Gjest gjest tina Skrevet 24. september 2009 #32 Skrevet 24. september 2009 ja den var jo kjempefin ,i mitt tilfelle så er jeg så usikker men det er vel bare tankene som spiller meg et lite puss ,når det gjelder kjolen min...i det ene øyeblikket så er den veldig fin og i det andre så vil jeg gjærne ha en annen en..så jeg skal bruke høsten her nå til å tenke på hva jeg vil..må vel bestemme meg på nyåret da det er bare 6 mnd i gjen.vi skal i ilden helgen etter dere. Ann gående servitører så har jeg fått en pris på 170 kr timen og i det store og hele så var det en fin sum.Vi betaler vel nesten 22000 for mat til ca 50 mann og servitører i 13 timer 4 stykk.så det var ikke så ile synes vi.
Møffi Skrevet 25. september 2009 Forfatter #33 Skrevet 25. september 2009 ja den var jo kjempefin ,i mitt tilfelle så er jeg så usikker men det er vel bare tankene som spiller meg et lite puss ,når det gjelder kjolen min...i det ene øyeblikket så er den veldig fin og i det andre så vil jeg gjærne ha en annen en..så jeg skal bruke høsten her nå til å tenke på hva jeg vil..må vel bestemme meg på nyåret da det er bare 6 mnd i gjen.vi skal i ilden helgen etter dere. Ann gående servitører så har jeg fått en pris på 170 kr timen og i det store og hele så var det en fin sum.Vi betaler vel nesten 22000 for mat til ca 50 mann og servitører i 13 timer 4 stykk.så det var ikke så ile synes vi. SYns ikke det var ille pris i det hele tatt jeg Og utrolig deilig å ha ordnet med servitører så tidlig tenker jeg? Har dere bestemt meny? ------ Og velkommen til tda, du er ført på lista nå
LindaM Skrevet 25. september 2009 #34 Skrevet 25. september 2009 Nå er kjolen også i boks!! Vakker "Maggie sottero" kjole. http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=V7070 Vaser og litt småtterier til pynting er også kjøpt inn.
Cilla2010 Skrevet 25. september 2009 #35 Skrevet 25. september 2009 Da har jeg endelig logget inn på ordentlig i stedet for å bare snike på sidene her :gjeiper: Vil gjerne være med på junilisten! Bryllupet skal stå 26 juni 2010 (ikke alene den datoen har jeg skjønt ) Kirke, lokale, forlovere og Kjolen med alt tilbehør er i boks! Gleder meg!!!
Gjest gjest tina Skrevet 25. september 2009 #36 Skrevet 25. september 2009 SYns ikke det var ille pris i det hele tatt jeg Og utrolig deilig å ha ordnet med servitører så tidlig tenker jeg? Har dere bestemt meny? ------ Og velkommen til tda, du er ført på lista nå Heisan i gjen ....jeg ringte rundt til mange forsjellige firma og flere skulle ha i mellom 30 og 35 000 for vårt opplegg med den 3 rettern vi skal ha til middag og hovedretten er det brudgommen som har valgt å det blir elg stek på menyen her med blomkålsuppe og karamellpudding til dessert.så 22 000 er vi meget godt fornøyde med .Enn dere Møffi hva må dere betale for deres mat og hjelp.?..
bipbopalula Skrevet 26. september 2009 #37 Skrevet 26. september 2009 Så heldig dere er dere som har skaffet kjole.. Jeg tenkte å vente til de nye kommer inn i desember, da har jeg ganske nøyaktig 6 mnd på meg.. Regner med det skal gå fint Men hadde vær deilig å ha den i boks nå; så godt me alt som er gjort. Vi har kjøpt inn vaser og lysestaker, og laget klart et utkast til invitasjoner på data, så får vi noen til å printe de for oss. Lokale, kirke, meny, fotograf er fikset.
LindaM Skrevet 28. september 2009 #38 Skrevet 28. september 2009 Så heldig dere er dere som har skaffet kjole.. Jeg tenkte å vente til de nye kommer inn i desember, da har jeg ganske nøyaktig 6 mnd på meg.. Regner med det skal gå fint Men hadde vær deilig å ha den i boks nå; så godt me alt som er gjort. Vi har kjøpt inn vaser og lysestaker, og laget klart et utkast til invitasjoner på data, så får vi noen til å printe de for oss. Lokale, kirke, meny, fotograf er fikset. Sikkert lurt å vente hvis du vil få med deg nyhetene, men mange fine kjoler går ut av produksjon også.. Så viktig å tenke på det. Min kjole er fra 2009-kolleksjonen, men går videre i 2010 Det er 6 mnd levering på min kjole.. Bare sånn at du er obs på leveringstiden.
Idnar Skrevet 28. september 2009 #39 Skrevet 28. september 2009 Får jeg også være med??? Min kjære fridde på onsdag, i dag har jeg skaffet kirke og lokale (vi kommer til duk og dekket bort) Vi gifter oss også 12 juni!!!
Møffi Skrevet 30. september 2009 Forfatter #40 Skrevet 30. september 2009 Får jeg også være med??? Min kjære fridde på onsdag, i dag har jeg skaffet kirke og lokale (vi kommer til duk og dekket bort) Vi gifter oss også 12 juni!!! Selvfølgelig skal du være med (selv om det betyr at jeg ikke får datoen for meg selv lengre ) Deilig med dekket bord da, det gjør planleggingen litt lettere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå