Møffi Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 (endret) Nå er det godt under ett år igjen! Tenkte vi kunne samles litt og dele tips og råd underveis i planleggingen. Vi har: *Lokale *Kirke *Kjole Føler det er på tide og finne fotograf snart, og så sliter jeg litt med dette med fargetema og hva slags blomster vi skal ha... Men gleder meg veldig til og gifte meg med verdens beste mann 12 juni Datoliste 5. juni - LindaM, smuk, fru sp 11. juni - bipbopalula 12. juni - Møffi, Idnar, jane_austen 19. juni - leandra, Prestekrage, tda, krem, Smårips, Bee 26. juni - Modic, Tina, Gjest, Cilla2010, erteblomst Endret 4. januar 2010 av Møffi
leandra Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Flott initiativ med en egen tråd for junibruder! Vi gifter oss 19. juni 2010, og jeg gleder meg som en unge Vi har ordnet kirke, lokale, kokk og kjole. Det neste på listen er antrekk til ham, og fotograf. Vi er usikre på om vi skal ha proff fotograf eller bruke noen vi kjenner, må tenke litt mer på dette. Ellers har vi planene klare for pynting, blomster og hår til meg, invitasjoner og bordkort. Fargetema er på plass, det blir elfenben, gull og grønt. Hvordan går det med dere andre junibruder? Hvor langt er dere kommet?
LindaM Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Så koselig med en junibrud-tråd! Vi gifter oss 5. juni Følgende er i boks: -kirke -lokale -fotograf -bil -dress til han Ellers har vi begynt å kjøpe inn småting til å pynte med, og servitører + mat skal bestilles på nyåret (Har kontaktet de vi skal bruke). Det som stresser meg mest er at jeg ikke har funnet kjole!! Godt jeg har noen mnd igjen...
bipbopalula Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Så kjekt med en junitråd! Skal gifte meg 11 juni. Vi har ordnet med: kirke lokale kokk og meny fotograf pynt til bordene (lysestaker, servietter og vaser) satt meg på liste hos blomsterdekoratør Har kikket litt på invitasjoner og kirkeprogram, og tenkt på sanger til kirken.. Koselig å planlegge! Kjole tenkte jeg å finne på nyåret. De fleste får inn mye nytt i nov/des!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Hei så artig med egen tråd... jeg skal gifte meg 26.juni og begynner å ha det meste klart... kirke ok lokale ok klær til begge to ok mat og kokk ok musikk ok foto ok blomster bestilles på mars innvitasjoner ok, bare å skrive i nn navn og dato. servietter og pynt ok. Det er en del små ting i gjen får å si det sånn... Det går nå fort når man bekker over jul da er det ikke lenge i gjen... Lykke til alle sammen med planlegging....
Modic Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 (endret) Hei så artig med egen tråd... jeg skal gifte meg 26.juni og begynner å ha det meste klart... kirke ok lokale ok klær til begge to ok mat og kokk ok musikk ok foto ok blomster bestilles på mars innvitasjoner ok, bare å skrive i nn navn og dato. servietter og pynt ok. Det er en del små ting i gjen får å si det sånn... Det går nå fort når man bekker over jul da er det ikke lenge i gjen... Lykke til alle sammen med planlegging.... Vi gifter oss også 26. juni! Kirke er i boks, det samme er lokalet. Holder nå på med kokk osv. Musikken er ordnet, og fotograf driver jeg og undersøker nå om dagen. Kjolen min har jeg funnet, men ikke bestilt ennå - bare prøvd. - Også har jeg hundre småting i hodet.... Endret 19. august 2009 av Modic
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Vi gifter oss også 26. juni! Kirke er i boks, det samme er lokalet. Holder nå på med kokk osv. Musikken er ordnet, og fotograf driver jeg og undersøker nå om dagen. Kjolen min har jeg funnet, men ikke bestilt ennå - bare prøvd. - Også har jeg hundre småting i hodet.... Artig ja at det er flere par som har samme dato.. Hvor i landet er dere skal i ilden da? vi er fra trondheim så her blir det tiller kirke for vår del...skal dere ha folk til å hjelpe dere med servering og mat da eller satser dere på og ta det på et lokale der dette er inkludert? Vi skal ha det på et stort samfunshus ikke så langt unna oss ca 10 minutter å kjøre og få noen til å servere og ordne alt for en rimelig penge synes vi da.... Her er det også hundre ting i hodet .... Vi bestemte oss for å gifte oss på denne tiden på oktober i fjord så vi har vist det en stund har med hensikt gjort dette da for det er ikke billig akkurat.....ska bli korslig å følge deg vidre....hehe...
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Vi har også 26. juni Til nå har vi: - Kirke - Transport - Prest og organist - Forlovere - Lokale - Toastmaster - Brudekjole m/ tilbehør Ellers har vi bestemt oss for fargetema, og for å servere koldtbord.
Møffi Skrevet 20. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2009 Koselig med så masse bruder Vi har forresten også bestemt oss for å servere tapas, glemte det på forrige innlegg. Tenkte på og kanskje lage en datoliste, men det blir vel litt vanskelig med to gjester på samme dato...
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Heisan ordne datoliste du sa kan jeg fra trøndelag gå fra og være gjest til å være tina...på den 26 juni 2010. da blir det bra vel....
Modic Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Artig ja at det er flere par som har samme dato.. Hvor i landet er dere skal i ilden da? vi er fra trondheim så her blir det tiller kirke for vår del...skal dere ha folk til å hjelpe dere med servering og mat da eller satser dere på og ta det på et lokale der dette er inkludert? Vi skal ha det på et stort samfunshus ikke så langt unna oss ca 10 minutter å kjøre og få noen til å servere og ordne alt for en rimelig penge synes vi da.... Her er det også hundre ting i hodet .... Vi bestemte oss for å gifte oss på denne tiden på oktober i fjord så vi har vist det en stund har med hensikt gjort dette da for det er ikke billig akkurat.....ska bli korslig å følge deg vidre....hehe... Vi skal gifte oss i Skjåk. Skal ha grendehusbryllup, så det blir folk som skal hjelpe oss med mat og servering, ja. Har nå (nesten) fotograf i boks, så da er det ikke så mange forberedelser igjen før invitasjonene kan påbegynnes...........
Møffi Skrevet 24. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2009 Fotograf ja velger dere profesjonell? Er ikke så kjent i byen og alle virker så dyre, men vil jo sitte igjen med bra bilder også da, så vi er veldig usikre på dette punktet...
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Heisan ja det med fotograf synes jeg også er vanskelig ,jeg var bombe sikker på at vi skulle velge studio g,men så har jeg en hobby fotograf av meg på jobb som kunne anbefale en flink fotograf som var mye billigere enn disse kjedene..så jeg har tatt kontakt med han på mail og håper å få svar ,for vår del så er det selve vielsen og brudefoto som teller ,har ikke tenkt å ha fotograf en hel dag nei som mange velger....jeg er lite kjent i akershus men det er jo sikkert noen hobby fotografer der også som ikke tar så mye som de store kjedene...lykke til.
Prestekrage Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Hei,hei. Her er enda en juni brud!!! Vi gifter oss 19 juni. Vi har booket kirken, skal ha festen hjemme i hagen. Har allerede leid telt,stoler,bord,servise,varme,lys....ja,det meste=) Kjolen er også kjøpt. Kom over ett kjempe kupp.. Ble en Agape kjole, brukt da..men kjempe lekker!!!! Forlover er også valgt, etter myyyye betenkning! Men er kjempe fornøyd så langt med valget. De store detaljene er planlagt, men er jo selvsagt mange løse tråder enda. Nå er jeg forlover for min forlover, og hun gifter seg i oktober. Så nå er det utdrikning og hennes bryllup som står i fokus=)
Møffi Skrevet 27. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 27. august 2009 Hei,hei. Her er enda en juni brud!!! Vi gifter oss 19 juni. Vi har booket kirken, skal ha festen hjemme i hagen. Har allerede leid telt,stoler,bord,servise,varme,lys....ja,det meste=) Kjolen er også kjøpt. Kom over ett kjempe kupp.. Ble en Agape kjole, brukt da..men kjempe lekker!!!! Forlover er også valgt, etter myyyye betenkning! Men er kjempe fornøyd så langt med valget. De store detaljene er planlagt, men er jo selvsagt mange løse tråder enda. Nå er jeg forlover for min forlover, og hun gifter seg i oktober. Så nå er det utdrikning og hennes bryllup som står i fokus=) Koselig med enda en junibrud - og så gøy det høres ut med hagebryllup da Har dere stor hage? Uansett så er du lagt til datolista!
Prestekrage Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 Koselig med enda en junibrud - og så gøy det høres ut med hagebryllup da Har dere stor hage? Uansett så er du lagt til datolista! Stor og stor hage... Den er stor nok ihvertfall=) Måtte stramme inn gjestelista til 50 stk da! (utgangspunktet var noget fler=/ ) Plass til ett telt på 6x12 m + litt til.. Men det blir kjempe fint og koselig..Gleder oss veldig!! Det blir stilrent og romantisk. Akkurat slik vi vil ha det... Teltet blir pent pynetet utvendig og innvendig... Masse røde roser,rød løper,lyskrone. Tror det blir perfekt. Er ikke bekymret for regn en gang!!! Men vielsen vil finne sted i den lokale kirken, da prestene har blitt sære mer årene=)
Prestekrage Skrevet 28. august 2009 #17 Skrevet 28. august 2009 Dere som har kjøpt kjole..kan vi ikke få se på den???? Jeg skal prøve å ta ett bilde og legge ut
Møffi Skrevet 28. august 2009 Forfatter #18 Skrevet 28. august 2009 Min ser slik ut på nettsidene, og selvfølgelig enda bedre ut på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå