Gå til innhold

hvordan ta imot kaffegjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Vi skal gifte oss 16 august i år, og HAR invitert kaffegjester...

Det jeg lurer på nå om det er noen av dere som har noen tips til hvordan ta imot dem på best mulig måte! :D

middagen starter kl 16.30 og kaffe gjester er invitert til kl 20.30. VI skal bare ha de offisielle talene til middagen, og brudens tale+ andre som vil tale skal ha tale til kaffe og kaker...

Men noen ide på hvordan vi kan ta imot kaffe gjester på best mulig måte?

ps. vet det er endel her på KG som har veldig bestemte meninger på at Kaffe gjester er en uting- men nå er de invitert, og ingen av dem har takket nei! og de jeg har pratet med nylig gleder seg masse!

:D

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Hei,

Vi ble også nødt til å be noen til kaffe.

For at de skal føle seg velkommen skal min mann og jeg ta i mot dem klokken 08:30.

De får en velkomstdrink og vi passer på å gjøre ekstra stas på dem.

Etterpå introduserer vi dem for våre foreldre og forlovere.

Klem fra La Guapa

Skrevet
:For at de skal føle seg velkommen skal min mann og jeg ta i mot dem klokken 08:30.

De får en velkomstdrink ....

Var ikke det voldsomt tidlig...?? :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Var ikke det voldsomt tidlig...?? :blunke:

evt vanvittig sent ;)

Skrevet

Jeg var bedt til kaffe i et bryllup tidligere i sommer, vi var i alt 12 stykker som ble bedrt og alle kom samlet da jeg inviterete de til vorspill og middag først. Vi ble ikke tatt i mot på noen måte og det syntes jeg var helt tragisk.

Jeg synes dere bør møte de ved inngangen og introdusere dem og sørge for at de føler seg velkommen og få de med inn i festen og stemingen som er i lokalet allerede. Som du sier at de blir emd å hilser og sånn, det hadde kanskje vært en liten jobb for foloverene deres?? Eller om dere vil gjøre det selv. Tenk i allefall på at de har gått glipp av mye som har skjedd tidligere under middagen og sånn. Få de inn i steming så fort som mulig, la de bli blandet med de andre gjestene

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere bør møte dem ved døra og by på velkomstdrikk/coctail (hvis de andre gjestene har fått det selvsagt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...