Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir visaen trekt slik at det vises på kontoutskriften i nettbanken? ER det noen her som vet det? Er det hver mandag? Eller første mandag i ny mnd f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt opp her jeg.. Helt seriøst, er det noen som kunne avsett noen tastetrykk hvis dere vet? Jeg ble svindlet, kontoen er tømt, og jeg trenger de pengene fort.. SKolebøker skal kjøpes denne uken, likeså med sofa. Nyflyttet og raka fant er kjip..

Tips til alle: vær forsiktig med å dra kortet i betalingsterminalene på butikken o.l. Noen hadde satt opp shimmerutstyr på kortterminalen på Deli de Luca på smalgangen ved grønland og oslo s..

Skrevet

Det blir belastet fortløpende etterhvert som du bruker kortet ditt. Stort sett borføres beløpet rundt 4 dager etter at du har handlet. I enkelte tilfeller (ofte ved netthandel, eller i terminaler som er ofline) skjer borføringen først en god stund etterpå

Skrevet

Har du blitt utsatt for kortsvindel så ta kontakt med banken din for å opprette reklamasjonsak.

Skrevet

Takk:) Håper den blir registrert snart, slik jeg får sendt inn et refusjonskrav..

Skrevet

Det var faktisk banken selv som kontaktet meg, super service;) De må ha sett at jeg brukte kortet her, mens det plutselig ble registrert aktivitet i England. *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...