Gjest Gjest_dame_* Skrevet 16. august 2009 #1 Del Skrevet 16. august 2009 aldri eid bil tidligere og aldri hatt uhell registrert på meg heller (hvis noe sånt finnes for oss ikke-bileiere), er dame på 33 år bilen jeg skal kjøpe er en 2001 modell til 90 000,- personbil (på fysisk størrelse med en Quasqai), 5 dører, bensinmotor hva kan jeg forvente å måtte betale i forsikring? hvilke andre utgifter er det knyttet til en sånn bil (sett bort fra bensin og reperasjon) - hva kan jeg forvente i veiavgift og årsavgift? andre avgifter? 110 hk, om det har betyning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_rita_* Skrevet 16. august 2009 #2 Del Skrevet 16. august 2009 Finnes flere kalkulatorer på nettet for dette, her er en: http://kalkulator.vg.no/kalkulator.php?id=1707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 16. august 2009 #3 Del Skrevet 16. august 2009 Finnes flere kalkulatorer på nettet for dette, her er en: http://kalkulator.vg.no/kalkulator.php?id=1707 supah, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. august 2009 #4 Del Skrevet 17. august 2009 aldri eid bil tidligere og aldri hatt uhell registrert på meg heller (hvis noe sånt finnes for oss ikke-bileiere), er dame på 33 år bilen jeg skal kjøpe er en 2001 modell til 90 000,- personbil (på fysisk størrelse med en Quasqai), 5 dører, bensinmotor hva kan jeg forvente å måtte betale i forsikring? hvilke andre utgifter er det knyttet til en sånn bil (sett bort fra bensin og reperasjon) - hva kan jeg forvente i veiavgift og årsavgift? andre avgifter? 110 hk, om det har betyning Uten bonus så må du sikkert regne med 10-12000, om du skal ha full kasko, i bare forsikring. Ellers kommer reparasjoner, årsavgift(omregistrering når bilen skal over på deg) og ellers løpende utgifter som bensin, service(som bare i seg selv kan fort komme opp i 4000kr), sommerdekk/vinterdekk osv. Bil er og blir en stor utgiftspost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå