Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melchizedek
Skrevet

En gammel mann sa dette til meg en gang. Jeg liker tanken

Videoannonse
Annonse
Gjest VinglePetter
Skrevet

Shakespeare smart ass:

All the world's a stage,

And all the men and women merely players;

They have their exits and their entrances,

And one man in his time plays many parts,

His acts being seven ages.

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)

Lille gutt jeg er fulstendig klar over at Shakespear sa det. Jeg har lest alt av Shakespear så jeg vet hva han har sakt og skrevet

Endret av Melchizedek
Gjest VinglePetter
Skrevet
Lille gutt jeg er fulstendig klar over at Shakespear sa det. Jeg har lest alt av Shakespear så jeg vet hva han har sakt og skrevet

Jepps, og månen er faktisk en gul ost :P

Skrevet (endret)

Shakespeare sa det ikke, han skrev det. Han var forøvrig ikke den første som brukte uttrykket, det var allerede klisjé da han skrev As you like it. Det er meningen at Jaques skal høres pretensiøs ut.

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Gjest Melchizedek
Skrevet
Jepps, og månen er faktisk en gul ost :P

Om du tror meg eller ikke er faktisk meg totalt likegyldig

Gjest Melchizedek
Skrevet
Shakespear sa det ikke, han skrev det. Han var forøvrig ikke den første som brukte uttrykket, det var allerede klisjé da han skrev As you like it. Det er meningen at Jaques skal høres pretensiøs ut.

Alt som er blitt sakt og skrevet er blitt sakt eller skrevet av noen

Skrevet

Som sakt, jeg tviler på at du har lest noe særlig av noe som helst. :fnise:

Skrevet
Ja, men akkurat er bare et eldgammelt uttrykk som William Shakespeare brukte i et av stykkene sine. Så VinglePetter tok feil da han sa at det var Shakespeare.
Gjest VinglePetter
Skrevet
Shakespear sa det ikke, han skrev det. Han var forøvrig ikke den første som brukte uttrykket, det var allerede klisjé da han skrev As you like it. Det er meningen at Jaques skal høres pretensiøs ut.

Priset være internett.

Nå kan nemlig alle som skjønner hvordan google fungerer, skryte på seg en vanvittig mengde kunnskap :P

Gjest Melchizedek
Skrevet
Som sakt, jeg tviler på at du har lest noe særlig av noe som helst. :fnise:

Som sakt tro hva dere vil andres meninger betyr lite for meg. Jeg vet sannheten om jeg har lest mye eller ikke så tro hva dere vil jeg bryr meg lite om hva dere her inne tror om meg

Gjest Melchizedek
Skrevet
Priset være internett.

Nå kan nemlig alle som skjønner hvordan google fungerer, skryte på seg en vanvittig mengde kunnskap :P

Ja det burde vel du vite. Det er jo ingentvil at du bruker internett til og prøve oss til å tro at du faktisk er smart. Mens du nok ikke er særlig smart

Skrevet
Priset være internett.

Ære heller Gud du, så slipper du å skryte av deg selv.

Skrevet
Priset være internett.

Jeg googlet faktisk ikke Shakespeare for å finne ut det der. Derimot hadde jeg oppgave om stykket i tiende klasse. Priset være god hukommelse, tror jeg vi heller sier.
Gjest VinglePetter
Skrevet
Ja det burde vel du vite. Det er jo ingentvil at du bruker internett til og prøve oss til å tro at du faktisk er smart. Mens du nok ikke er særlig smart

Godt forsøk Sherlock :P

Gjest Melchizedek
Skrevet
Godt forsøk Sherlock :P

Du er litt paranoid jeg har ikke forsøkt en ting

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Herregud, for noen kverrulanter. Skal dere bare yppe til bråk? Tror ikke det som var meningen da tråden ble laget. Lag deres egen trå hvor dere kan hakke på alt og ingenting.

Ja, det er en god tanke. LItt skremmende også.. :)

Skrevet

Jeg blir sjokkert over hvor ufine folk tillater seg å være når de sitter trygt og anonymt bak pc'en. Det er jo forsåvidt interessant for tråden å påpeke at sitatet er hentet fra Shakespeare, VinglePetter, men hva med å påpeke det på en litt mer normalt høflig måte?

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg fort forhåndsdømmer mennesker som har mye skrivefeil, men da prøver jeg å minne meg selv på at det er mulig vedkommende kan ha dysleksi, og at for alt jeg vet kan personen likevel være verdens smarteste.

Jeg vet at slaget om vanlig høflighet på nett forlengst er tapt, men jeg ble så provosert at jeg bare var nødt til å få det ut...

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

ja og det handler om å spille rollen sin så bra du kan :)

Anonymkode: 98fa6...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...