Gjest pale Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 hei:) lurer på om noen kan hjelpe meg i forhold til fargevalg av dermalogica treatment foundation på strawberrynet. Hva er forskjellen på #1 og #1G, #2 og #2G osv? http://us.strawberrynet.com/makeup/dermalo...ineId=2775#2775
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 gå inn på dermalogica.no, der finner du nok svar. men av erfaring så kan fargene til dermalogica være noe rare. blir fort litt skittenfarge. prøvde er farget solkrem derfra å det så ut som jeg hadde dyppet ansiktet mitt i søle, haha. er jo laget av naturlige fargestoffer. men kan godt hende at foundationen er bedre. andre har reagert på at den er litt i tykkeste laget, det lureste er nok å få en prøve ved en hudpleiesalong som selger dermalogica.
Pusill Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg har prøvd Dermalogica sin foundation,og fargene er virkelig skitne.For tykk konsistens har den også synes jeg.Liker den ikke i det hele tatt og det er synd for Dermalogica har bra produkter ellers. Forskjellen på #1 og #1g er at #1g er en nyanse mørkere enn #1.Det samme gjelder de andre nummerene.
Gjest pale Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 takker for svar:) ble litt i tvil om jeg skal kjøpe den nå, takk for at dere tok med erfaringer om produktet samtidig:) noen andre foundationer dere kan anbefale for tørr/blanding/sensitiv hud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå