Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Vet ikke om dettte passer inn her, men fant egentlig ikke noe sted det passer bedre inn i forumet. Kanskje litt gammeldags av meg, men når jeg var liten skrev jeg dagbok og jeg svaner det. Har vært i bokhandler men fant liksom ikke noen ordentlig dagbok - har så lyst å skrive det igjen. Vil ha en skikkelig fin, stor en Noen som vet hvor jeg kan få kjøp en??? kanskje en nettbutikk??
Gjest glødelampe Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ordning & reda har fine og solide stoffinnbundne bøker. Bruker en sånn som dagbok selv. Ser de ikke har så stort utvalg i nettbutikken, men de har butikker i de største byene iallfall...
Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Ordning & reda har fine og solide stoffinnbundne bøker. Bruker en sånn som dagbok selv. Ser de ikke har så stort utvalg i nettbutikken, men de har butikker i de største byene iallfall... Jeg finner heller ingen særlig i nettbutikkene, men skal se på linken. Takk for tipset Tar gjerne i mot fler!!
MissStiles Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg skriver dagbok men jeg har ikke en typisk dagbok som jeg skriver i. Bare en liten skriveblokk. Litt finere enn en helt vanlig ringblokk liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå