Gjest torvald Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 "Hans penis er så liten at jeg vurderer å kaste han ut" er den med flest kommentarer. Tror det kunne være greit å minne jenter på at hengepupper vid fisse brun rompering mage osv er heller ikke så jævla turn on for oss gutter, men vi overlever uten å bitche så mye
Gjest Mann 37 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 La da damene diskutere pikklengder om de vil det. Hva er poenget med å starte en tråd her på KG hvor hovedbudskapet er at jentene bitcher for mye? De har da ikke bitchet mot deg, meg eller andre menn, bare diskutert generelt om liten snopp er god nok grunn for å kutte ham ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Oi, bitter. "hengepupper vid fisse brun rompering mage" kan passe de fleste, både gutter og jenter...
Gjest Gjest_mjau_* Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Det tar ett ligg å finne ut om penis er for liten eller for stor for dama. Vi har forskjellige preferanser, det som er for stort/tykt for meg er kanskje passe for andre. Det er jo fint. Men om noen klager på størrelsen etter de har vært sammen en stund, altså har pult en god del ganger, så er det andre ting som er årsaken til at de vurderer å kaste ham ut. Hvis problemet er seksuelt så er det vel at han ikke gjør ting riktig. Og hvems feil er det? Jo dama, som ikke har fortalt hvordan hun vil ha det. Hvis ikke det har noe med sex å gjøre i det hele tatt, så står vi overfor en dame som ikke tør være ærlig med seg selv. (Og det kryr av oss.) Drit i "for liten" og "for stor"-tråder. Vi liker forskjellige ting, det er mange som passer akkurat MIN/DIN preferanse der ute. Slapp av!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå