Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #1 Skrevet 25. februar 2002 Denne situasjonen er vel kjent fra div. komiserier på tv, mannen nekter å forholde seg til svigermor osv... I virkeligheten er dette ganske sårende. særlig nå når mamma er syk. Jeg bærer hele sorgen alene. Når jeg skal på besøk er han ALLTID "for sliten". Vi har vært sammen i tre år nå. Jeg har engasjert meg i hans familie, og gleder meg til å være sammen med dem, derfor er det ekstra sårende når han er så negativ. Jeg nekter å tro at de er spesiellt forferdelige, og at hans familie er "bedre" enn min på å ta imot svigerbarn. Han skylder på at han har mye å gjøre. Jovisst har han det, med et tøfft studie. men jeg og studerer, og jeg og jobber utenom. Dersom han har vært for sliten i tre år, kommer dette alltid til å være et problem? Hva kan jeg gjøre? Å snakke om det høres jo ut som den perfekte problemløser, men han liker egentlig ikke å snakke om problemer. Det blir mest meg som snakker. jeg har ikke lyst til å la dette gå ut over mitt gode forhold i hans familie heller, ellers kunne jeg være fristet til å ta igjen med samme mynt... Noen råd?
Bria Skrevet 25. februar 2002 #2 Skrevet 25. februar 2002 Jeg ville gitt ham et alternativ: Hvis han vil at du skal besøke hans familie, så for han være med deg til din familie først. Si at det er viktig for deg at han er med å besøke moren din og andre, så hvis han ikke har tid, så kutter dere ut et av besøkene hos hans familie. Har han tid å besøke sin familie, så har han tid å besøke din! 12 1
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2002 #3 Skrevet 26. februar 2002 Enig m Bria.Du får sette hardt imot hardt.
Venus Skrevet 2. mars 2002 #5 Skrevet 2. mars 2002 Jeg synes ikke at man har rett til å tvinge partneren til å besøke ens familie... Det vil aldri hjelpe på sikt. Dette må komme naturlig. Og hva vet jeg... Kanskje han har sine gode grunner- - ?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Som skulle være noe sånnt som..? At han ikke har kjemi med dem,eller rett og slett ikke liker dem? Anonymous poster hash: 55a36...45e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Hvorfor må man ha noe med familien til kjæresten å gjøre? Det har jeg aldri skjønt. Anonymous poster hash: 333b6...5ec
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 At han ikke har kjemi med dem,eller rett og slett ikke liker dem?Anonymous poster hash: 55a36...45e Hvorfor drar du opp en elleve år gammel tråd? Anonymous poster hash: ecce6...d39
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Tråden er fra 2002. Anonymous poster hash: 35135...3a2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Hvorfor drar du opp en elleve år gammel tråd?Anonymous poster hash: ecce6...d39 Hvorfor drar du opp en elleve år gammel tråd?Anonymous poster hash: ecce6...d39 Fordi det er en aktuell problemstilling og et interessant tema. Anonymous poster hash: 55a36...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå