Gå til innhold

h&m ugyldig rabattkombinasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle kjøpe noe på h&m i går kveld.. fant noen rabattkoder på nettet, jeg la inn to stk, men hadde glemt noe i shopen som jeg måtte ha. da jeg la den i handlevognen tenkte jeg, kan jo prøve å legge inn en rabattkode til, siden jeg fant 3 stk. da jeg kom til kassen kom det opp "ugyldig rabattkombinasjon, kontakt salgsavdeling"

jeg gikk ut av nettsiden og prøvde igjen i dag, uten noen rabatter, men det kommer fortsatt opp denne meldingen. så nå får jeg ikke bestilt noe. Ja, jeg har sendt melding til salgsavdelingen, men de svarer ikke før i morgen.

jeg bare lurer på om noen har vært borti dette? og hva skjedde? er redd jeg er sperret fra h&m :S

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_August_*
Skrevet

Du kan nok ikke bruke flere rabatter samtidig. Det pleier å stå på rabattene, med liten skrift, at den ikke kan kombineres med andre rabatter. Men det så vel ikke du, hvis du fant de på nett.

Logg deg inn, tøm hele handlekurven din for rabatter og varer, og forsøk på nytt.

Skrevet
Du kan nok ikke bruke flere rabatter samtidig. Det pleier å stå på rabattene, med liten skrift, at den ikke kan kombineres med andre rabatter. Men det så vel ikke du, hvis du fant de på nett.

Logg deg inn, tøm hele handlekurven din for rabatter og varer, og forsøk på nytt.

gjorde det mange ganger, men funket ikke.(prøvde til og med på en annen pc) Den var sperret. men som sagt, jeg sendte mail til salgsavdelingen. De ordnet det! ja, fant ut at man ikke kan legge inn flere =) men takk for svar :)

Skrevet

Samme skjedde med meg. Måtte sende mail og si ifra. Litt tungvindt da! Hvorfor kan man ikke bare logge seg ut og inn igjen?

Skrevet
skulle kjøpe noe på h&m i går kveld.. fant noen rabattkoder på nettet, jeg la inn to stk, men hadde glemt noe i shopen som jeg måtte ha. da jeg la den i handlevognen tenkte jeg, kan jo prøve å legge inn en rabattkode til, siden jeg fant 3 stk. da jeg kom til kassen kom det opp "ugyldig rabattkombinasjon, kontakt salgsavdeling"

jeg gikk ut av nettsiden og prøvde igjen i dag, uten noen rabatter, men det kommer fortsatt opp denne meldingen. så nå får jeg ikke bestilt noe. Ja, jeg har sendt melding til salgsavdelingen, men de svarer ikke før i morgen.

jeg bare lurer på om noen har vært borti dette? og hva skjedde? er redd jeg er sperret fra h&m :S

Hvis du brukte mer en 2 H&M rabattkoder fra: http://www.kupongkode.com/hm

blokerer H&M kontoen din. Skjedde akkurat det samme med meg en gang.

Bruk helst 1 kode fra den listen etter at du har plukket ut den som vil gi deg mest rabatt avslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...