Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Han er så fristende ellers, men opplevde når jeg skulle ned der at det smakte og luktet. Urent....selv om han hadde dusja... Hvordan skal en si noe sånt da?? Det er noe av det pinligste jeg vet...... :(
Elita Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Han er så fristende ellers, men opplevde når jeg skulle ned der at det smakte og luktet. Urent....selv om han hadde dusja... Hvordan skal en si noe sånt da?? Det er noe av det pinligste jeg vet...... :( Ny kjærste eller en du bor samme med? Hvis du bor med han kan du jo hinte ved å kjøpe asan for menn el. noe og sette i dusjen...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 slik det er formulert virker det som om det er en ny partner. Sikker på at det er urent det lukter/smaker, da? Hvis han nettopp har dusjet? Det kan ikke bare være at han har spist noe som gir sterk smak og lukt på sæden?
Fun Light Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Høres ut som om han ikke har trukket forhuden tilbake godt nok og vasket bort "kukosten".. Uff, så turn off!! Jeg ville motet meg opp og sagt det til han jeg, ihvertfall hvis det vedvarer.
slumkim Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Dropp å vask deg selv nedentil en periode, og så når han klager på det, så kan du jo bare si at det er jo sånn du har det...
Hanselot Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Dropp å vask deg selv nedentil en periode, og så når han klager på det, så kan du jo bare si at det er jo sånn du har det... Jøss. du må jo være samlivsterapeut... perfekt løsning på problemet! Kjernen i ett forhold er kommunikasjon, han kan ikke vite hva du tenker. Sannsynligvis fordi dere er to forskjellige personer. Ta han med deg i dusjen før dere skal ha sex, såp ham inn, dra forhuden tilbake, runk ham, vask ham, ta ham med deg i senga, gi ham en blowjob uten sidestykke. Det kan hende det frister til gjentagelse? Min forlovede og jeg er nå ganske heldig sånn sett siden vi kommuniserer godt og ingen blir lei seg av å få høre at det lukter litt vel mye så da går vi dusjen. Det har som regel en dobbel så bra virkning på lysta.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Det har jeg opplevd flere ganger, og det løser jeg sånn: "Kan du gå og vaske deg litt?" (sagt i en vennlig tone) :-) Hvis han sier "må jeg det?" eller "jøss, er det så ille?" så sier jeg bare "ja. og kom fort tilbake." Og så suger jeg ham alltid etterpå, så da er det verdt det. Hehe.
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 TS - du hadde omtrent svaret selv synes jeg. Om du åpner med at han er fristende og du tenner på ham osv så er det enklere å flagge budskapet etterpå. Si det som det er, du har inderlig lyst til å leke med og suge hans edlelere deler men er litt sensitiv i forhold til dufter og han dufter i overkant sterkt så et tips om renhold er ditt ønske for å nyte ham 100%. Kjøper han billig dusjsåpe på dagligvarebutikker er den fy, anbefal nøytral parfymefri såpe (husker ikke farta hva de heter). Framfører du budskapet passe høvisk takker han deg, lykke til :-)
Gjest Supermimz Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 Har han sjekket seg for sopp og annet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå