Gå til innhold

Hvite prikker på test.

Fremhevede innlegg

Gjest kladden
Skrevet

Jeg har da ett problem her. Dette kan være ganske ekkelt å beskrive, men håper noen har noen tips.

Jeg er 17 år og jomfru. Har tidligere hatt en god del små kviser rundt penis og på forhuden. (ikke store, men små som man popper så blir de borte med en gang), ligger som oftest inntil magen hvor penisen begynner. Men nå har jeg altså 2 kvise lignende hvite prikker på testikklene som ikke går bort. De har jeg hatt i 2måneder nå. Kan dette muligens være en sykdom eller tegn på en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er noe å være bekymra over, hvis du barberer deg er det jo normalt å få nupper og kviser der nede pga irritert hud.

Skrevet
Jeg har da ett problem her. Dette kan være ganske ekkelt å beskrive, men håper noen har noen tips.

Jeg er 17 år og jomfru. Har tidligere hatt en god del små kviser rundt penis og på forhuden. (ikke store, men små som man popper så blir de borte med en gang), ligger som oftest inntil magen hvor penisen begynner. Men nå har jeg altså 2 kvise lignende hvite prikker på testikklene som ikke går bort. De har jeg hatt i 2måneder nå. Kan dette muligens være en sykdom eller tegn på en?

Sikkert talgkjertler. Søk på - talgkjertler- så finner du noen bilder av det på nett, sikker det du har på lillemann. Det er ikke farlig, det er ingen sykdom, og er noe de fleste gutter kan ha i perioder, til og med jenter kan ha det. Hvite prikker på testikkelen? Sikker på at du ikke litt overparanoid titter for nøye etter da? Om du er jomfru og heller ikke har blitt sugd osv. er det jo umulig å ha fått en kjønnssykdom. Kanskje som Grafenberg sier - p.g.a. barbering. Eller en litt betent hårsekk, eller bare en vanlig kvise, eller en nupp som kjønnshåret sitter i.? Hehe, just relax! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...